خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بی لیاقتی و سوء مدیریت آل سعود سبب کشته شدن جمعی از زائرین خانه خدا شد، گفت: دولت عربستان باید جوابگوی امت اسلام در کشتار زائرین حرم خدا باشد.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۴۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، وجه اله خدمتگزار صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت جمعی از هموطنان در حادثه منا اظهار داشت: هفته دفاع مقدس ارزشمند ترین و بهترین ایامی است که می توان از رشادتها و شجاعت های انسانهای پاک و با ایمان رزمندگان جنگ تحمیلی تقدیر کرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه همه اقشار مختلف مردم و نیروهای مسلح ما در دفاع مقدس نقش ارزنده ای داشتند، افزود: دشمن در جنگ هشت سال دفاع مقدس علی غم همه حمایت های استکبار جهانی که بر علیه ایران انجام دادند.

وی با بیان اینکه اگر نبود ایستادگی و سلحشوری ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح ما در دفاع مقدس امروز دشمن پای میز مزاکره با ایران نمی نشست، گفت:همه ما مدیون ایثارگری و از خود گذشتگی رزمندگان ، شهدا و ایثارگران هستیم.

خدمتگزار در ادامه به حادثه منا و کشته شدن جمعی از حجاج اشاره کرد و ادامه داد: باید مسئولان کشور به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که حاجیانی که به خانه امن خدا می‌روند بدون دغدغه به مراسم حج برسند.

وی با انتقاد از دولت عربستان افزود: بی تدبیری و مدیریت ضعیف سردمداران ال سعود باعث از دست دادن جمعی از زائران بیت الله الحرام شد و باید در مقابل جهان اسلام و امت اسلامی جوابگو باشند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: با بی‌برنامگی و بی تدبیری دولت عربستان این حادثه رخ داد و امیدوارم مسوولان دستگاه های کشور با جدیت پیگیر باشند و حاکمان ال سعود نیز باید پاسخ گو باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها