خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

نبرد امروز ما در خط مقدم، اطاعت محض از ولایت است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با فرماندهان بسیج و سپاه به ما یادآوری کردند که برای حفاظت از نظام و انقلاب در خط مقدم نبرد با دشمن قرار داریم.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۶۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار سید هاشم غیاثی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به خوبی حقایق دوران دفاع مقدس را بعد از گذشت 35 سال به نسل جوان انقلاب منتقل کنیم.

وی عنوان کرد: عمر مسئولیت ها کوتاه است و آنچه می ماند شیرینی خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم مومن و ولایتمدار است.

سردار غیاثی تاکید کرد: امیدوارم با توجه به رسالت خطیری که سپاه و بسیج برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد بتوانیم در این راه به خوبی قدم برداریم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با فرماندهان بسیج و سپاه از طرفی حرکت های سپاه را تایید کردند که این جای افتخار برای ما دارد و از طرفی به ما یادآوری کردند که برای حفاظت از نظام و انقلاب در خط مقدم نبرد با دشمن قرار داریم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان افزود: ما پاسداران باید روز به روز اقتدار، صلابت و پایمردی خود را حفظ و تقویت کنیم و در درجه اول تمامی فرمایشات رهبر معظم انقلاب را مدنظر خود قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها