سعید محمدی،مشاور تحصیلی هنرستان شیخ بهایی: با توجه به اینکه دانش آموزان زمان جنگ را درک نکرده اند نمایشگاه دفاع مقدس می تواند برای آنها درس ایثارگری و شهادت بیاموزد.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۹۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

سعید محمدی،مشاور تحصیلی هنرستان شیخ بهایی، در حاشیه بازدید ازنمایشگاه دفاع مقدس در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه دانش آموزان زمان جنگ را درک نکرده اند نمایشگاه دفاع مقدس یاد آور درس ایثارگری و شهادت برای آنها است آنها در این نمایشگاه شهیدان را برای خود الگو قرار می دهند و گوشه ای از شرایط دوره دفاع مقدس را از نزدیک درک می کنند چنین فضاهایی در تربیت عقیدتی و دینی دانش آموزان بسیار موثر هست.

محمدی افزود: در این نمایشگاه بخشی از ایثارگریها بصورت نمادین بازسازی شده و تعدادی از سلاح های دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است که دانش آموزان را با شرایط جنگ آشنا نموده وگاه باعث تغییر اساسی در زندگی آنها می شود.

وی در ادامه گفت:نسل امروز باید ضمن پیروی از شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس خودشان را نیز از لحاظ علمی، معنوی برای ادامه راه ها و توصیه کشور آماده کنند.

چرا که مهمترین مشکل جوانان امروز بحران و تهاجم فرهنگی می باشد که هویت دینی و مذهبی جوانان را تحت شعاع خود قرار می دهد ، در این مورد مسئولان کشور و دست اندرکاران تعلیم و تربیت بایستی برای تربیت دینی، اجتماعی، فرهنگی چاره اساسی بیاندیشند.


ارسال نظرات