خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

سبزی لباس پاسدار از سرخی خون شهدا است

سید علی مهاجر گفت: سپاه به واسطه اشخاص دیده نشود چرا که سپاه به واسطه خون شهدا استوار است و به گفته شهدا سبزی لباس پاسدار از سرخی خون شهدا است.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۹۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر صبح امروز در آیین تجلیل از مقام شامخ سرباز سپاه ناحیه گرگان اظهار کرد: 35 سال از انقلاب اسلامی می‎گذرد وباید به این مهم توجه داشت که همه اقشار در این پیروزی انقلاب اسلانی نقش داشته‎اند.

وی به نقش قشر سرباز در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس یکی از فرهنگ های انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس دشمن در معادله درست محاسبه کرده بود و از نظر عده و جمعیت نظامی نسبت به ما برتری داشت.

مهاجر با بیان اینکه در کشور یمن نیز استکبار این آزمون خطا را داشته است، گفت: مولفه دین و ولایتمداری موضوعی است که استکبار به آن بی‎توجه بود و مردان و زنان ما در هشت سال دفاع مقدس با این مولفه شعار « ما می‎توانیم» را اثبات کردند.

وی با بیان اینکه برخی معتقد هستند که با استکبار باید سازش داشته باشیم، افزود: خبرهای خوشی از حزب الله، غزه و یمن می‎رسد و این بیانگر این موضوع است که امروز وضعیت خوبی نسبت به سال‎های گذشته در دوران دفاع مقدس داریم.

این فرمانده بسیجی با طرح این سوال که آیا می‎توانیم برای کشور سربازی کنیم، افزود: ما برای این کشور و استقلال و عزت جوان‎ها و خون‎ها تقدیم کردیم و در قبال این خون‎ها شهدا خود را فردی مسئول می‎دانیم.

مهاجر با بیان اینکه نباید نگاه ما به دست دیگران باشد، گفت: هر کسی نسبت به خون همرزم‎ و هم محلی خود مسئول است و باید برای عزت و سربلندی نظام و امنیت و استقلال تلاش کند.

وی افزود: همه مولفه‎های تولید در کشور وجود دارد و مشکلات کشور از عدم مدیریت و بی برنامه‎ ای است و امیدواریم بتوانیم با تاسی از هشت سال دفاع مقدس درس بگیریم و به سربلندی و صلابت کشور کمک کنیم.

وی به جایگاه سرباز اشاره کرد و افزود: تمرین مسئولیت پذیری و زندگی باید سربازان در دوران خدمت فرا بگیرند تا بتوانند در زندگی موفقیت خود را تضمین کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان با تاکید بر اینکه سپاه به واسطه اشخاص دیده نشود، ادامه داد: سپاه به واسطه خون شهدا استوار است و به گفته شهدا سبزی لباس پاسدار از سرخی خون شهدا طراوت گرفته است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها