مسئول و تنی چند از مدیران سازمان بسیج کارگری کشور، به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده شهید کاظم زمانی دیدار و سرکشی کردند.
کد خبر: ۸۵۷۳۸۰۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، مسئول و تنی چند از مدیران سازمان بسیج کارگری کشور، به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده شهید کاظم زمانی دیدار و سرکشی کردند. در  این دیدار، پدر شهید با ذهنی آماده و بیانی گویا، از گروه دیدارکننده استقبال کرد و از خاطرات فرزندش سخن گفت.

مادر شهید نیز مدتی است که به رحمت خدا رفته است.

به مناسبت این دیدار، گزیده ای از زندگی این شهید گرانمایه در ادامه می‌آید:

شهید کاظم زمانی

این شهید والامقام در سال 1345 متولد شد. وی دارای 5 خواهر و برادر دیگر بود و از همان کودکی، فرزندی انقلابی و روشنفکر بود.

در زمان انقلاب در حالی که 13-14 سال داشت، فعالیت‌هایی می‌کرد و بعضی شب‌ها حتی تا ساعت 2 نیمه شب مشغول فعالیت انقلابی بود.

همچنین بعد از انقلاب نیز به فعالیت در بسیج علاقه‌ی زیادی داشت و پس از آغاز جنگ تحمیلی، بدلیل سن کم، با دستکاری شناسنامه، خود را به جبهه نبرد حق علیه باطل رساند.

در تمام مدتی که جبهه بود، از همان 18 سالگی، همیشه می‌رفت، دوسه ماه جبهه بود، می‌آمد و دوباره می‌رفت.

در مجموع 18 ماه حضور فعال در میدان نبرد داشت. بار آخر، شب عید به منزل آمد و چند روز بعد از تعطیلات به جبهه بازگشت که در همان زمان یعنی در سال 65 در عملیات کربلای یک در منطقه فاو، به فیض شهادت رسید.

روحش شاد و یادش گرامی باد

انتهای پیام/

ارسال نظرات