خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گفت :مسئولیت حادثه منا برگردن دولت عربستان است و این بی کفایتی آل سعود در زمینه تامین امنیت حجاج کشورهای اسلامی را نشان می دهد .
کد خبر: ۸۵۷۳۸۰۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ، سردار علی ملک صبح امروز در جمع مسئولین گرگان با عرض تسلیت حادثه دلخراش منا و بی کفایتی مجریان این کشور اظهارکرد :این حادثه برای هر انسانی دردناک و غم انگیز است و عامل اصلی این حادثه مسئولین عربستان هستند که باید جوابگوی این اتفاق باشند .

وی در رابطه با اینکه در هفته دفاع مقدس هستیم سخنانی را در رابطه با پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت و گفت :جنگ تحمیلی را می توان از مهمترین رویداد های تاریخ معاصر ایران برشمرد و در این جنگ که به سرکردگی صدام صورت گرفت تلفات انسانی جبران ناپذیر و مخارج زیادی را متحمل شدیم .

سردار علی ملک درادامه گفت :امروزه داعش نیز دنباله رو رژیم صدام است و با همان تفکر دست به جنایت زد.

وی در ادامه تصریح کرد :ما در پی این جنگ به دستاوردهای بزرگی دست یافتیم از جمله سپاه که قابلیت خود را در جنگ به خوبی نشان داد و دیگر دستاورد مهم انقلاب اسلامی تولید قدرت است که از نشانه های آن جوانان امروز سرزمین های اسلامی را می توان نام برد که فرهنگ جنگیدن و چگونه جنگیدن را به خوبی یاد گرفته اند .

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا درپایان خاطر نشان کرد :همه دلسوزانه باید به این فرمایش امام (ره) گوش فرا دهیم که نفوذ استکبار جهانی در کشور را بیشتر از پیش مواظب باشیم و این را بدانیم حفظ نظام جمهوری اسلامی حتی از نماز و قرآن واجب تر است وخواسته ی شهدا از ملت شریف این است که گوشتان به فرمان رهبرتان باشد ، از دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت کنید و پشتیبان روحانیت باشید. .


ارسال نظرات
پر بیننده ها