خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه آزادشهر:

مغز های پوسیده عاشق آمریکا تصفیه شود

سعد الله سمیعی گفت: ما دربرابر آمریکا مقاومت می کنیم و از هیچ قدرتی نمی ترسیم.
کد خبر: ۸۵۷۳۸۲۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی سمیعی پاقلعه درگفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و اعیاد بزرگ قربان وغدیر، تقارن هفته دفاع را با ماه ذی الحجه میمون دانست و اظهار داشت: ملت در هفته دفاع مقدس ، با گرامیداشت یاد شهدا پیروزی بزرگ خود را جشن می گیرد.

وی افزود: منطق استکبار، ترور، زور و تجاوز است وهیچ گاه منطق استکبار ، گفتگو ومصالحه عادلانه نبوده است و امروز ملت ما دشمن شماره یک خودش را آمریکا می داند.

سمیعی بیان کرد: آن چیزی که ما باید به آن در هفته دفاع مقدس توجه و دقت بیشتری داشته باشیم نقش آمریکا در این برهه از تاریخ است.

وی با اشاره به اینکه ما دربرابر آمریکا با همه قدرتش مقاومت می کنیم و از هیچ قدرتی نمی ترسیم اذعان کرد: ما اعتقادمان این است که باید مسلمین باهم متحد بشوند و به آمریکا تودهنی بزنند و این را بدانند که می توانند.

فرمانده سپاه آزادشهر افزود:دشمن ما آمریکاست و باید تمام تجهیزاتمان به طرف این دشمن باشد و سرسپردگانش باید به خود آیند و از توطئه ها دست بردارند که ایران دیگر جای تاخت و تاز آنان نیست.

وی تصریح کرد: این مغزهای پوسیده ای که عاشق آمریکا و غرب هستند باید تصفیه شود و برای ما ننگ است که دستمان را پیش آمریکا و غرب دراز کنیم.

سمیعی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولیت ما سنگین تر از گذشته است و بایستی توکل بر خداوند متعال داشت و در جبهه و عرصه ای که قرار داریم آن را تنگه ی احدی بدانیم و با بصیرت و روحیه انقلابی در دفاع از ارزشها و کیانمان کوشا و صابر باشیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار