خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی، سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب گفت: هفته دفاع مقدس حدیث ماندگاری و دلاورمردی رزمندگانی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی قله های بلند رشادت و شهادت را در نوردیدند و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.
کد خبر: ۸۵۷۳۸۴۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، فریدون شکری روز شنبه در یادواره 14 شهید والامقام روستای حبیبوند سرپل ذهاب افزود: دلاورمردی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نشان از غیرت مردمی دارد که پیوسته ارزش های دینی و اسلامی را مدنظر داده اند.
وی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس از نظر معنوی و استقامت رزمندگان و فرماندهان در نبرد حق علیه باطل و شجاعت و مروت آنان در مقام قدرت، برادری و همدلی، بی اعتنایی به دنیا، شوق دفاع و شهادت طلبی رزمندگان دفاع مقدس مثال زدنی است.
وی گفت: اقتدار کنونی ایران اسلامی مدیون خون شهداست چرا که امروز دشمن با جنگ نرم قصد تضعیف ایمان و عقاید جوانان ایرانی را دارد و تحلیل درست از هشت سال دفاع مقدس ازجمله وظایف ما برای خنثی کردن حربه های دشمنان اسلام است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر مبنای اسلام شکل گرفته است، اضافه کرد: امام خمینی (ره) با آن ندای مسیحایی خود جوانان دین دار این کشور را تشویق به دفاع از این مرز و بوم کرد و این در حالی است که دشمن دین محوری مردم ایران را محاسبه نکرده بود.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس فرهنگ عاشورایی و شهدای کربلا الگوی مردم و رزمندگان بود که نه برای مقاصد شخصی بلکه برای رضای خدا، ادای تکلیف کرده و با پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب جان خود را نثار کشور کردند.
شکری افزود: در طول دفاع مقدس ایران با تحریم انواع تجهیزات و وسایل درمانی و دارویی مواجه بود در صورتیکه دشمن با تامین تجهیزات جنگی، هواپیماهای پیشرفته روبروی ما قرار داشت.
در پایان این آیین که به همت حوزه مقاوت حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد از خانواده شهدا و بسیجیان نمونه و فعال تقدیر شد.
ارسال نظرات