همزمان با هفته بازگشایی مدارس، شهردار زنجان، اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان و مدیریت شعب بانک انصار استان زنجان در مدرسه 13 آبان اسلام آباد حضور یافتند.
کد خبر: ۸۵۷۳۸۸۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در این مراسم ضمن تبریک آغاز ماه مهر و بازگشایی مدارس ، دانش آموزان امروزی را سازندگان دهه‌های آینده کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به ضرورت علم آموزی در تدوین سند چشم انداز آموزش و پرورش ، از مسؤلان تقاضا داریم شرایطی را فراهم آورند تا علاوه بر درس ، مهارت‌های زندگی نیز به دانش آموزان تدریس گردد.
سعید امیدی افزود: دانش آموزان رابط بین مجموعه مدیریت شهری با خانواده‌هایشان بوده و می توانند نقش مهمی در نگهداری از اماکن عمومی، وسائل نقلیه عمومی و فضاهای سبز شهری داشته باشند.
وی اظهار داشت: عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون ایثارگری و از خود گذشتگی شهدا و جانبازان بوده و استقامت‌های آنها در طول تاریخ ماندگار خواهد شد.
امیدی در ادامه گفت: در طول 8 سال دفاع سرداران رشید ایران اسلامی اجازه ندادند حتی یک وجب خاک از مساحت این کشور جدا شده و به دست بیگانگان بیافتد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: امروزه وظیفه اصلی همه اقشار جامعه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و جاری ساختن فرهنگ ایثار و شهادت است.
همزمان با هفته بازگشایی مدارس شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر، بيش از 3 هزار بسته فرهنگي در مدارس مختلف به ويژه در مدارس مناطق محروم توزيع کردند.

ارسال نظرات