جامعه بسیج هنرمندان استان اردبیل به ویژه انجمن خوشنویسنان با ابراز تاسف از حادثه غمناک منا بی‌کفایتی عربستان را عامل اصلی وقوع چنین حوادثی اعلام کردند.
کد خبر: ۸۵۷۳۸۹۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

به گزاش خبرگزاری بسیج از اردبیل،در بیانیه‌ای که جامعه هنرمندان بسیجی استان اردبیل صادر کرده است آمده است: انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل با عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری و خانواده‌های داغدار حادثه غم بار منا اعلام می‌دارد رژیم آل سعود ساله است که صلاحیت خادمی حرمین شریفین را از دست داده است.

دربخش دیگری از این بیانیه آمده است حوادث اخیر در مسجد الحرام و منا نشان می‌دهد سران وهابی عربستان با مسلمانان جهان مشکل اساسی دارد و با سهل انگاری و بی‌تدبیری، قلب هزاران مسلمان را در سراسر جهان جریحه‌دار کرده است و البته از رژیمی که در یمن، سوریه و دیگر بلاد اسلامی خون مسلمانان را به زمین می‌ریزد نباید انتظار داشت که برای حفظ جان و حیثیت زائران حرم الهی تدابیر خاصی بی‌اندیشد.

در این بیانیه تصریح شده است: سران آل‌سعود سرمست از دلارهای نفت به دنبال عیش و نوش و خوشگذرانی خود هستند و هر از چندگاهی برای خوش‌خدمتی به سران رژیم اشغالگر قدس دست به کارهای عجیبی می‌زنند که حوادث اخیر بخشی از این خوش‌خدمتی‌ها است.

در این بیانیه آمده است: حاکمانی که در ماه حرام ریختن خون برادران و خواهران مسلمان شیعه را مباح می‌دانند صلاحیت اداره کنگره جهانی و عظیم حج را ندارند.

دربخش پایانی بیانیه انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان آمده است: از مسئولان محترم جمهوری اسلامی ایران و سایر بلاد اسلامی انتظار دارد با درایت و همدلی و تشریک مساعی یکدیگر عنوان خادمی حرمین شریفین را از سران مست و بی‌کفایت آل‌سعود سلب و به یک مجمع اسلامی صلاحیت‌دار تحویل دهند.

ارسال نظرات