خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بجنورد گفت: هشت سال دفاع مقدس، واقعه ای بزرگ و بی نظیر در تاریخ انقلاب بود.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۴۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ عباس نیکبخت در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در نشست با خبرگزاری بسیج بجنورد بیان نمود: هشت سال دفاع مقدس، واقعه ای بزرگ  و بی نظیر در تاریخ انقلاب و کشورمان بلکه در منطقه و دنیا بود و هیچ گاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

وی در ادمه گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک وظیفه و تکلیف ملی ، دینی و انقلابی است زیرا هم خون های با ارزش و پاک جوانان در راه این هدف بزرگ ریخته شده و هم بیانگر رشادتها، جوانمردی ها و غیرت مردان و زنان ایران زمین است.

وی بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس پایه گذار یک غرور ملی برای ملت ایران است و رزمندگان ما در آن سال های حماسه و عزت و شرف، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری را ترسیم کردند.

سرهنگ نیکبخت خاطرنشان کرد: ایام هفته دفاع مقدس هر سال  فرصت خوبی برای تبیین و انتقال ارزش ها و آرمان های انقلاب به نسل های جدید است.

سرهنگ عباس نیکبخت افزود: با  توکل به خداوند متعال سعی می کنیم برنامه ها با کیفیت خوب و در شأن دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزار گردد و در این شرایط حساس منطقه ای و جهانی ثابت خواهیم کرد  که بیش از پیش و محکم و استوار پای انقلاب اسلامی و آرمانهای والای امام راحل(ره) وشهیدان ایستاده و جانفشانی خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها