معاون سیاسی گروه 10 محرم گفت: امروز استکبار جهانی در رأس آن آمریکای جهانخوار، درصدد مدیریت افکار عمومی برای دستیابی به اهداف و منافع خود در ایران است.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۶۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، علی قزوینی در نشست بصیرتی با حضور بسیجیان حوزه مالک اشتر بیارجمند اظهار داشت: گفتمان مدرنیته بیان کننده این است که برای پیشرفت باید خدا را از زندگی اجتماعی حذف کرد و این نظریه از زمان انقلاب فرانسه مطرح شده است.

وی افزود: این گفتمان پیشرفت را نتیجه آرامش انسان می داند و اگر کشوری آرامش مادی داشته باشد، آرامش روانی نیز به وجود می آید، ولی در واقع این دنیای مادی نمی تواند به انسان آرامش بدهد.

معاون سیاسی گروه 10 محرم خاطرنشان کرد: تمام انقلاب های دنیا بعد از انقلاب فرانسه ریشه غیر الهی دارند، به غیر از انقلاب اسلامی ایران که بیان کننده این است که انسان برای به دست آوردن آرامش باید زندگی الهی داشته باشد و خلاهای موجود در گفتمان مدرنیته را بیان می کند.

قزوینی در ادامه به اهمیت مدیریت افکار عمومی اشاره کرد و تأکید کرد: امروز استکبار جهانی در رأس آن آمریکای جهانخوار درصدد مدیریت افکار عمومی برای دستیابی به اهداف و منافع خود در ایران است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری، تصریح کرد: دشمنان برای تضعیف جایگاه ولی فقیه در نظام اسلامی و تضعیف نهادهای حکومتی برنامه ریزی کرده اند و مردم باید آگاه و با بصیرت باشند.

معاون سیاسی گروه 10 محرم، ماهواره و شبکه های اجتماعی مهمترین ابزار دشمنان در عرصه جنگ نرم با ایران دانست و اظهار داشت: امروز باید با آگاهی کامل در جنگ نرم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها