خبرهای داغ:
امام جمعه سرخه:

راه شهدا را با اراده راسخ ادامه می دهیم

امام جمعه سرخه گفت: با تأکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه تصریح کرد: با عزم و جزم و اراده راسخ راه شهدا را ادامه خواهیم داد و نخواهیم گذاشت ذره‏ای از ارزش‏های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی خدشه‏دار شود.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۷۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت‏الاسلام مصطفی فاطمی بصیر، امام جمعه سرخه در هجدهمین یادواره 200 شهید سرخه که با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور در حرم شهدای این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: مردم شهرستان سرخه از قدیم تا امروز و تا آینده همچنان ولایت مدار، شهیدپرور و انقلابی، متعهد و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده، هست و خواهد بود.

وی با بیان اینکه سرخه تندیس ایثار و شهادت است، افزود: تمثال مبارک شهدا نشان از این است که اکثریت غریب به اتفاق آنها از در سنین هیجده و نوزده سالگی در جبهه حضور یافته‏اند و در کسوت مقدس بسیجی به شرف شهادت دست یافته و آسمانی شده‏اند.

امام جمعه سرخه بیان کرد: برگزاری این یادواره‏ها به تعبیر رهبر معظم انقلاب نکوداشت شهداست و کاری کمتر از شهادت نیست؛ و باید گفت وظیفه و تکلیفی برای تمامی متصدیان و متولیان فرهنگی جامعه است.

حجت‏الاسلام فاطمی بصیر با بیان اینکه ما با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در حقیقت میثاقی مجدد با شهدای عزیز و با آرمان‏های آنها می‏بندیم، تصریح کرد: باید با قدرت و قوت و بدون تزلزل با ثبات قدم در صراط مستقیم اعتلای انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی با تأکید بر اینکه مردم سرخه با جوانان غیور و غیرتمند خود، بارها ارادت خود را نسبت به مقام شامخ ولایت مطلقه فقیه که امروز در سیمای نورانی امام خامنه ای تبلور و تجلی یافته مطیع محض هستند، اظهار داشت: مردم ولایت مدار سرخه استکبارستیز هستند و همواره با شعار مرگ بر آمریکا به تبعیت از رهبر معظم انقلاب نخواهند گذاشت فرهنگ مقاومت محو و حذف شود و روز به روز در راستای اعتلای این فرهنگ گام‏های مستحکم‏تری خواهند برداشت.

امام جمعه سرخه با تأکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه تصریح کرد: با عزم و جزم و اراده راسخ راه شهدا را ادامه خواهیم داد و نخواهیم گذاشت ذره‏ای از ارزش‏های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی خدشه‏دار شود.

حجت‏الاسلام فاطمی بصیر در پایان با ابراز تأسف از حادثه تلخ کشته شدن حاجیان در منا اظهار داشت: بار دیگر نظاره گر بی‏کفایتی و سوء مدیریت آل سعود بودیم که نشان دادند لیاقت اداره این کنگره عظیم و پذیرایی از ضیوف الرحمان را ندارند و امیدواریم که به زودی طومار ننگین استکبار، داعش و گروه‏های تکفیری برچیده شود.

بر اساس این گزارش، هجدهمین یادواره 200 شهید شهرستان سرخه همراه با برگزاری رزمایش «ش.م.ر» بازخوانی شیمیایی مردم مظلوم سردشت، پخش آهنگ «پرواز تا خدا» به خوانندگی محمد مقصودیان، رونمایی از تمبر یادبود شهدای شهرستان سرخه با حضور مادران شهیدان«محمد حسن دولتی» و «اسماعیل فیض» و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا با نثار شاخه‏های گل بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها