در گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران شهرستان شاهرود«مجاهدان پایداری» برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۷۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸
مسئول مرکز نبیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس و یاد و خحاطره جانفشانی ها و ایثارگری رزمندگان در این جهاد مقدس اظهار کرد: در بزرگداشت ایام هفته دفاع مقدس همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران شهرستان شاهرود در هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

کمیل قندهاری افزود: این همایش روز یکشنبه 5 مهرماه از ساعت 15:30الی 17:30 با حضور گسترده رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدش شهرستان شاهرود با سخنرانی حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فییه در سپاه قدس در تالار شقایق های دانشگاه شاهرود برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این مراسم که با عنوان (مجاهدان پایداری) برگزار می شود از انیمیشن سردار شهید حسین غنیمت پور که به همت مرکز رقومی بسیج شاهرود تهیه شده رونمایی می شود.

قندهاری تصریح کرد: از کتاب سردار شهید منصور جلالی از فرماندهان گردان لشکر 17 علی ابن ابیطالب(ع) به همت انتشارات حماسه یاران سپاه علی ابن ابیطالب(ع) به زیور طبع آمده است نیز رونمایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این همایش بزرگ از تمبر یادبود بیش از هزار شهید شهرستان شاهرود که به همت ستاد کنگره شهدای استان سمنان تهیه شده نیز با حضور مسئولین و خانواده شهدا رونمایی می شود.

قندهاری با دعوت از همه رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس گفت: برای کلیه ارگان های نظامی و انتظامی و نهادهای انقلابی دوران دفاع مقدس که رزمنده به جبهه ها اعزام کرده اند دعوت نامه برای حضور رزمندگانشان ارسال و از اکثر رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها