رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

حادثه دلخراش منا بی کفایتی رژیم آل سعود را به دنیا نشان داد

خبرگزاری بسیج: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، حادثه دلخراش مکه مکرمه و سرزمین منا را نشان از بی کفایتی رژیم آل سعود برشمرد.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۷۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ارسلان فتحی پور، گفت: متأسفانه امسال این حادثه دردناک و دلخراش چندمین حادثه است که منجر به کشته شدن جمع زیادی از مسلمانان بی گناه شد و این امر نشان از عملکرد ضعیف و بی تدبیری دولت عربستان و عوامل دست اندرکار مناسک حج می باشد.

وی، با محکوم کردن مسببان کشتار حجاج بی گناه بیت اله الحرام که در سایه بی کفایتی سعودی ها به وقوع پیوست افزود: دولت عربستان به جای تدبیر برای مدیریت این کنگره بزرگ جهانی، همه هم و غم خود را به کشتار مردم مظلوم یمن و حمایت از گروه های تروریستی داعش و النصره و سایر گروه های افراطی قرار داده است.

ارسلان فتحی پور، ادامه داد: دیگر رژیم آل سعود لیاقت میزبانی زائران خانه خدا و خادم الحرمین را ندارد و بی کفایتی این رژیم در اداره کنگره عظیم حج برای همه مسلمانان جهان روشن شده است.

نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین تأکید کرد: بدون شک فجایع و حوادث عظیم رخ داده در حج امسال برای همگان آشکار کرد که حرم امن الهی با بی کفایتی رژیم آل سعود برای مسلمانان جهان ناامن شده است و حادثه اخیر در منا نشان داد افراد بی تجربه و بی کفایت زمام امور را بدست گرفته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها