مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در بازدید از نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس:
فیاضی :نمایشگاه های دفاع مقدس جزء برنامه های موفقی است که در طول چند دور برگزاری، جزء کم نظیر ترین فعالیتهای فرهنگی استان بوده اند
کد خبر: ۸۵۷۳۹۸۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹

حجت الاسلام فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) پس از بازدید از نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات خیبر در اردبیل در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: نمایشگاه های دفاع مقدس جزء برنامه های موفقی است که در طول چند دور برگزاری، جزء کم نظیر ترین فعالیتهای فرهنگی استان بوده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس را جزء بیاد ماندنی ترین ، معنوی ترین و با اخلاص ترین کارهای بسیج در پاسداشت دفاع مقدس دانست و گفت :نمایشگاه های دفاع مقدس جمع همه خوبیها و تجلیگاه فرهنگ ایثار و شهادت و مروج فرهنگ ناب اسلامی است.

فیاضی افزود: عملیات خیبر از ویژگی و اهمیت بسزائی برخوردار است بخصوص که رزمندگان استان اردبیل در این عملیات نقش شاخصی داشته اند و در این عملیات مهم بود که شهیدان حمید و مهدی باکری به شهادت رسیدند و لذا به تصویر کشیدن و صحنه سازی این رشادتها تداعی کننده حماسه سازی رزمندگان اسلام در طول سالهای دفاع مقدس می باشد.

این مسئول افزود: امروز هجمه های سنگین دشمنان در عرصه فرهنگی نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را نشانه رفته است و یکی از اساسی ترین راه های مقابله با آن همین نمایشگاه های رزمی فرهنگی است.

فیاضی به استقبال کم نظیر مردم از برپائی این نمایشگاه ها اشاره کرد و گفت : استقبال گرم مردم از این نمایشگاهها پیام بزرگی دارد و نشان می دهد هرجا و هروقت مسئولین با هدف فرهنگ سازی سرمایه گذاری خوبی کرده اند نتیجه بهتری هم گرفته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با تشکر و قدر دانی از دست اندر کاران برپائی نمایشگاه رزمی فرهنگی خیبر در اردبیل گفت :چنین فعالیتهای فرهنگی معامله با خدا و رسول خدا و شهداست و این تلاشهای تاثیر گذار هست که معامله با خدا و رسول خدا و شهدای بحساب آمده  و آنها را نمی توان به جزء با جهاد و شهادت معنی کرد.

ارسال نظرات