فرمانده سپاه رضوانشهر:

دشمن بدنبال نفوذ سیاسی و فرهنگی است

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: حربه دشمن به انقلاب اسلامی امروز رنگ و بوی دیگر دارد و رخنه سیاسی و فرهنگی مهم ترین ترفند دشمن در حال کنونی است نه گزینه نظامی.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۸۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، سرهنگ بهرام صدیقی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در جمع نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی استان اظهار کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) دشمنان انقلاب این بار سعی دارند در شرایط پسابرجام از طریق مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در کشور نفوذ کنند که آحاد جامعه و بویژه مسئولین باید در این زمینه هوشیار باشند.

وی هفته دفاع مقدس بهترین فرصتی برای آشنایی نسل  اول و چهارم انقلاب دانست و تصریح کرد: دفاع مقدس امروز برای ما یک فرهنگ غنی است که سرشار از درس ها و ارزش های معنوی و اخلاقی است.

فرمانده سپاه رضوانشهر با تاکید بر افزایش بصیرت سیاسی و اعتقادی در بین نیروهای مسلح و بسیج ادامه داد: نیروهای مسلح و بسیج باید روز به روز بر بصیرت و آگاهی های سیاسی و اعتقادی خود بیافزایند و با اطاعت پذیری محض از فرامین مقام معظم رهبری اقتدار و امنیت جامعه را افزایش دهند.

به گزارش بسیج، در این مراسم نیروهای سپاه ناحیه رضوانشهر، گردان امام حسین (ع)، نیروی انتظامی، نیروی پدافند هوایی و جمعی از خواهران و برادران بسیجی و مسئولین شهرستان شرکت داشتند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار