خبرهای داغ:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اعلام کرد:

برگزاری مراسم یادبود جان باختگان منا در قزوین

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مراسم گرامیداشت جان باختگان حادثه منا فردا یکشنبه در مسجد امام خمینی قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۴۰۲۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

به گزارش  خبرگزاری بسیج از قزوین؛ این شورا با صدور اطلاعیه ای ضمن تسلیت به مناسبت فاجعه منا از مردم استان برای شرکت در مراسم یادبود جان باختگان دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است: فاجعه مصیبت‌ بار و دلخراش منا که در آن جمع کثیری از ضیوف‌ الرحمان و مومنانِ مهاجر الی‌الله از کشورهای مختلف و تعدادی از زائران هموطن ایرانی به دیار باقی و دیدار حق شتافتند نه تنها احساسات و عواطف ملت ایران، بلكه دل همه آزادگان جهان و ملت های اسلامی را جریحه دار و متالم ساخته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن تسلیت این حادثه اندوهبار به ساحت مقدس ولی الله الاعظم حضرت صاحب‌الزمان (اروحنا فداه)، مقام معظم رهبری و همه بازماندگان و عزاداران، از خداوند متعال  برای درگذشتگان این حادثه، علو درجات را مسئلت کرده و از عموم مردم بصیر و ولایتمدار استان دعوت می کند در مجلس یادبود و بزرگداشت حجاج مظلوم جانباخته به ویژه حجاج ایرانی شرکت کنند.

 این اطلاعیه می افزاید:این مراسم همزمان با یادواره شهدای استان قزوین در روز یکشنبه پنجم مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام خمینی در بلوار آزادگان برگزار خواهد شد و از مردم انتظار داریم با شرکت خود به پیام مهم امام مسلمین مقام معظم رهبری مبنی بر اعلام عزای عمومی در پی فاجعه‌ مصیبت‌بار منا لبیک گفته و مراتب تسلیت خود را اعلام کنند.

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار