خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران :

زمان متلاشی شدن آل سعود ملعون فرا رسیده است

بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران در بیانیه ای اعلام کرده است: دیگر زمان آن رسیده است که مردم دنیا متلاشی شدن آل سعود ملعون، اسرائيل خبیث، آمریکای پلید و همه مستکبرین جهان را مشاهده کنند.
کد خبر: ۸۵۷۴۰۵۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران در بیانیه ای به مناسبت فاجعه اخیر منا اعلام کرده است: امروز ندای لعن الله علی آل سعود بر روی لب های یکایک مسلمانان جهان طنین انداز شده، هر روز در گوشه ای صدای شکستن استخوان های مسلمانان بی گناه را در زیر چنگال های وهابیت ملعون میشنویم، هر روز جنایات خونبار باقیماندگان نسل یزید و معاویه را بر سر مسلمانان مظلوم یمن و سوریه مشاهده میکنیم.

در این بیانیه آمده است: بردگی و نوکری اسرائيل جنایتکار از یک سو، کشتار مردم مظلوم یمن از سوی دیگر و هم اکنون بی کفایتی های پی در پی مسئولين عربستان و حماقت محرز پادشاه عربستان که قتل عام تاریخی ای را رقم زد وصدها خانواده را داغدار عزیزان خود کرد.
در این بیانیه با اشاره به اینکه آری کم کم صدای تیک تاک های پایانی ساعت فراق به گوش میرسد!خاطرنشان شده است: آری این یاران حقیقی سیدالشهدا به ارباب خود اقتدا کرده و حج خود را نیمه تمام گذاشتند.
در ادامه این بیانیه چنین آمده است: دیگر زمان آن رسیده است که مردم دنیا متلاشی شدن آل سعود ملعون، اسرائيل خبیث، آمریکای پلید و همه مستکبرین جهان را مشاهده کنند.
بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران در ادامه بیانیه خود اعلام کرده است: پرداخت غرامت خون این عزیزان از دست رفته قطعا گوشه ای از اندوه مردم ایران و امت اسلام را هم کم نخواهد کرد بلکه غرامت خون این عزیزان جز با شنیدن خبر نابودی آل سعود امکان پذیر نیست.
ما بسیجیان پردیس فارابی دانشگاه تهران ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای مدظله العالی و خانواده های داغدار امت اسلام و ملت ایران ، از خداوند متعال نابودی هرچه سریع تر آل سعود را مسئلت میکنیم ومراتبانزجار خود را بدینوسیله اعلام میداریم.



ارسال نظرات