فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان:

همه مردم از اقشار در شکوفایی انقلاب سهیم اند

تغییر و تحول در استقبال و حضور پرشور مردم در مساجد، بنیان کانون خانواده ها، نقش زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۸۵۷۴۰۶۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج: سرهنگ پاسدار موسی اصغری با اشاره به این مطلب که فرهنگ شهادت طلبي موجب ماندرگاي پديده دفاع مقدس شده گفت:نقش قابل تحسين زنان در دفاع مقدس نیز یکی از رمز های ماندگاری این دوران استبه گزارش پايگاه فرمانده سپاه شهرستان زاهدان  با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از دوران های طلایی در شکوفایی انقلاب اسلامی ایران است، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای زیادی را در بعد داخلی و خارجی بدست آورده ایم که به نوبه خود در دنیا بی نظیرو کم نظیر  است.
وی تصریح کرد : در بعد داخلی با فرمایشات و اجرای دستورات امام راحل انقلاب اسلامی بیمه و ارزش ها در آن نهادینه شد که در این زمینه رزمندگان، شهدا و ملت ایران با تاسی از فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) توانستند پیروزی را برای این مرزو وبوم رقم بزنند.
سرهنگ اصغری تغییر و تحول در استقبال و حضور پرشور مردم در مساجد، بنیان کانون خانواده ها، نقش زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس را از دیگر دستاوردهای داخلی این دوران تاریخی برشمرد  و اظهار داشت : بنیان مسائل دفاعی مبتنی بر اعتقاد و تربیت است که از خانواده نشات می گیرد لذا نقش زنان در دوران دفاع مقدس قابل تحسین است.
وی بیان کرد : آنچه موجب ماندگاری پدیده دفاع مقدس شد و دنیا در برابر آن تعظیم و تحسین کرد، استقامت، پایداری و پیروزی ملت ایران را به دنبال داشت، فرهنگ شهادت طلبی بود.
این مسئول در ادامه گفت : جوانان و نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین كننده ای داشته و با طلایه داری در جبهه ها و تقدیم بیش از 36 هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده در طول دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی به خوبی ادا کردند.
وی از جمله دستاوردهای دفاع مقدس در بعد خارجی را حکومت داری ولی فقیه عنوان کرد و افزود: تثبیت نظام و ارائه الگوی موفق به سایر کشورهای مسلمان و آزادی خواه دستاورد مهمی است، از طرفی تغییر نگرش سایرکشورها نسبت به جمهوری اسلامی ایران در سایه سار دوران دفاع مقدس صورت گرفت واگر امروز دشمن بخواهد توطئه گری برعلیه این ملت شریف داشته باشد با نیم نگاهی به آن دوران هنوز هم ترس و لرز را در خود احساس خواهد کرد.
اصغری از دیگر دستاوردهای این دوران را در بعد سیاسی، نظامی و اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: در شکوفایی این انقلاب همه اقشار مردم ایفای نقش کردند لذا این دوران طلایی متعلق به ملت ایران است و قطعا سال به سال ارزش این دوران نمایان تر خواهد شد و هیچگاه به فراموشی سپرده نمی شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان با اشاره به اینکه در باب جهاد باز است و هنوز دفاع ادامه دارد، گفت: هنوز هم در دورانی هستیم که باید دفاع انجام دهیم، باب جهاد بسته نشده و شکل آن عوض شده است از این رو هنر می خواهد که در راه اقتصاد مقاومتی قدم بر داشت و جهاد می خواهد که نگذاریم فرزندانمان آلوده و در دام گناه و معصیت بیفتند لذا همه وظیفه داریم در این جهاد اکبر با اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر برای شکوفایی و پیشرفت اهداف کشور گام بر داریم.

ارسال نظرات