دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد:

بایداجرای مراسم حج از آل سعود گرفته شود/دولت آل سعود باید پاسخگوی حادثه سرزمین منا باشد

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزدبا اشاره به اتفاقات مختلف روی داده در مناسک حج امسال، خاطرنشان کرد: به نظر می‎‎رسد که کشورهای جهان اسلام باید هرچه سریعتر در خصوص اجرای این مناسک توسط آل سعود تصمیم گیری کند و بهتر است اجرای این مراسم از آل سعود گرفته شود.
کد خبر: ۸۵۷۴۰۷۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد ضمن تسلیت حادثه امروز منا که منجر به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از حجاج بیت الله الحرام شد، هر گونه بی تدبیری در اجرای مناسک حج از سوی عوامل اجرایی آن را محکوم کرد.

"سامان نیازی" در گفت‌‌وگو با ایسنا؛ با بیان این که مناسک حج جلوه‎‎ی شکوه و عظمت دین مبین اسلام است، اظهار کرد: این مراسم بزرگ جهان اسلام نباید با این گونه بی‎‎تدبیری‎‎ها و ناهماهنگی‎‎ها در بین عوامل اجرایی خدشه‎‎دار شود.

وی همچنین تاکید کرد: دولت آل سعود باید پاسخگوی حادثه امروز سرزمین منا در این کشور باشد.

نیازی با اشاره به اتفاقات مختلف روی داده در مناسک حج امسال، خاطرنشان کرد: به نظر می‎‎رسد که کشورهای جهان اسلام باید هرچه سریعتر در خصوص اجرای این مناسک توسط آل سعود تصمیم گیری کند و بهتر است اجرای این مراسم از آل سعود گرفته شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در پایان نیز این حادثه ناگوار را به امام زمان(عج) و نائب برحقش مقام معظم رهبری و همچنین خانواده جانباختگان تسلیت گفت و برای حجاج جان داده در این اتفاق، از درگاه الهی مغفرت مسئلت کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار