پیام نیروی انتظامی به مناسبت حادثه دلخراش منا
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی پیامی درگذشت جمعی از مسلمانان عزیز و حجاج ایرانی در حادثه منا را تسلیت گفته و با خانواده‌های آنها ابراز همدردی کرد.
کد خبر: ۸۵۷۴۰۷۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی فاجعه مصیبت بار منا که در آن جمع کثیری از حجاج و زائران بیت الله الحرام جان خود را از دست دادند نیروی انتظامی کشورمان پیامی به شرح زیر اعلام کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

فاجعه کم نظیر و دلخراشی که در روز عید قربان و در صحرای منا اتفاق افتاد، یک بار دیگر بی کفایتی خاندان آل سعود در خدمت به زائران خانه خدا را به نمایش گذاشت. گر چه عوامل و دلایل بروز این حادثه جانسوز باید به دقت و با جدیت بررسی و اعلام گردد اما آنچه تردید نمی‌پذیرد وقوع مسئولیت آن بر دوش حکومتی است که شرعاَ و قانوناَ حفاظت از حجاج عزیز را بر عهده دارد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خود را در غم همه مصیبت دیدگان از این حادثه دردناک شریک می‌داند و ضمن ابراز همدردی و نیز اعلام آمادگی برای هر نوع کمک به کاهش ابعاد واقعه، این مصیبت بزرگ را به محضر صاحب اصلی عزا، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بزرگوارش، فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و به همه مردم شریف خصوصاَ خانواده‌های داغدار تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه الهی برای جان باختگان و سلامت و عافیت کامل برای آسیب‌دیدگان را مسئلت می‌نماییم.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظرات