خبرگزاری بسیج: مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس این شرکت با محکوم کردن بی تدبیری و بی کفایتی آل سعود در حادثه اخیر هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بصیرت افزای در شرایط بسیار حساس کنونی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۷۴۰۹۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ولی اله دینی با اشاره به اینکه نباید از توطئه های جدید دشمن که استحاله از درون است غافل باشیم، تاکید کرد: باید مراقب انتشار مطالب وهم آلود در شبکه های اجتماعی بوده و به نیت اصلی انتشار دهندگان و اتاق فکر آن ها پی برد.

وی دفاع مقدس را یکی از مهم ترین سندهای افتخار آمیز ملت ایران دانست و افزود: بزرگداشت دفاع مقدس ارج نهادن به تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران، آزادگان، خانواده های شهدا و همه کسانی است که در دفاع مقدس برای حفظ انقلاب اسلامی تلاش و از خود گذشتگی کردند تا وجبی از خاک میهن اسلامی در زیر چکمه های دشمن نماند.

دینی گفت: اگر اعتقاد به آرمان های شهدا داریم باید نیت، بیان و اعمالمان نیز برای آرمان های شهدا باشد و اگر تکلیف دیروز ما دفاع از کشور در مقابل متجاوز بود تکلیف امروز ما خدمت بی منت به مردم استان در بخش صنعت گاز کشور برای حفظ آرمان های شهدا است.

همزمان با هفته گرامیداشت33 نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدسشاغل در شرکت گاز آذربایجان شرقی در سالن این شرکت با حضور مدیرعامل و هیئت رئیسه شرکت گاز استان تجلیل شدند.

ارسال نظرات