خبرهای داغ:
فرمانده تیپ پیاده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: وظیفه امروز رزمندگان حمایت بی شائبه از مقام معظم رهبری و در صحنه بودن است.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۰۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مراسم تجلیل از شهدا، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در مسجد جامع روستای منصور آباد شهرستان قهستان برگزار شد.

رجب زاده فرمانده تیپ انصارالرضا(ع) دراین مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت : تربیت بسیجیان اقشار مختلف همچون مهندس، دکتر و کارگر در کنار هم از هنرهای امام (ره) بود.

وی با بیان اینکه تقارن هفته دفاع با دهه ولایت و آغاز علم آموزی را باید به فال نیک گرفت افزود: علی رغم وجود چندین نهاد متولی بزرگداشت غدیر اما این عید غریب مانده است و اگر در صدر اسلام به اهمیت غدیر توجه می شد امروز شرایط جهان و مسلمانان به گونه ای دیگر بود.

فرمانده تیپ انصارالرضا(ع) با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به موضوع بصیرت مردم عنوان کرد: از ویژگی های رزمنده خوب شناخت دشمن است.

رجب زاده ناکارآمد نشان دادن سیاست های انقلاب از 37 سال گذشته تاکنون ، اختلاف افکندن بین اقوام و مذاهب، برخورد با کشورهای همسوی انقلاب، تصمیم دشمن جهت نفوذ در مواضع تصمیم گیری را از جمله رهبردهای دشمن دانست.

وی با بیان اینکه وظیفه امروز رزمندگان حمایت بی شائبه ازمقام معظم رهبری و درصحنه بودن است ادامه داد: امروزعلت دشمنی دشمنان با ایران این است که انقلاب ما دو هدف دنبال می کند.

وی ادامه داد: صدورانقلاب اسلامی به جهان و اینکه انقلاب ما زمینه انقلاب حضرت حجت (عج) می باشد و انقلاب اسلامی ما هر روز به اهداف خود نزدیکتر می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها