طرح مائده آسمانی با هدف تعمیق باورهای اعتقادی و همچنین جذب کمک های مردمی در شهر گوجان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۱۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ بسیجیان حلقه های صالحین با اجرای طرح های خلاق و شاد همراه با معنویت افزایی ضمن جمع آوری کمک های مردمی در شهر گوجان با همکاری و همدلی اهالی محل وامام جماعت مسجد جلسه آشنایی با سیره معصومین را با قرائت حدیث کساء در منازل مردمی وبسیجیان دایر کردند.

در این اقدام خدا پسندانه که حلقه شهید حسین نادری، مدیریت آن را برعهده دارد توانسته اند یک سنت حسنه را در شهر خود بر پا کنند و هدف از این طرح پر کردن اوقات بیکاری مادران است که کمتر جذب ماهواره و شبکه های اجتماعی شوند .

مریم قاسمی، سرحلقه این طرح گفت: با استقبال خانواده ها که آرزو داشتند بدون هزینه و به دور از چشم و هم چشمی بتوانند مجالس اهل بیت علیهم السلام را در خانه خود بر پا کنند به ما قدرت داده که با قوت تمام و با همکاری حجت الاسلام حبیبی، امام جماعت مسجد که بسیار فعال هستند، قدم مفیدی برداریم.

قاسمی افزود: در کنار این طرح ابتدا طرح ترنم شبنم (قرائت قرآن) را برگزار می کنیم و درادامه قرائت حدیث کساء را داریم.

وی، ادامه داد: ورود قرآن و حدیث و برپایی محفل معنوی در منازل، بزرگ ترین تأثیر را در تعمیق باورهای اعتقادی بسیجیان و اهالی داشته و صاحب خانه که میزبان این مجالس معنوی می شود، بیشتر با سیره اهلبیت انس می گیرد.

سرحلقه صالحین شهید نادری، تصریح کرد: این مجالس در کاهش گرایش اهالی به استفاده از گیرنده های ماهواره تأثیر بسزایی دارد و دانش و بینش اعتقادی آنها را بیشتر می کند.

ارسال نظرات