خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب بوئین زهرا:

سند دارشدن اراضي مانع دست اندازي به اراضي ملی مي شود

دادستان عمومی و انقلاب بوئین زهرا گفت: داشتن سند براي اراضي ملي موجب مي شود تا دست فرصت طلبان در دست اندازي به اراضي ملي كوتاه شود.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۱۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، ابوالفضل محبي در جلسه شناسایی و رفع مشکلات ثبتی صدور اسناد اراضی ملی كه با حضور روسای ادارات منابع طبیعی و ثبت اسناد شهرستان برگزار شد، بيان داشت: لازم است همه ما نسبت به حفظ و حراست از بيت المال حساسيت و دقت نظر داشته باشيم.

وي ادامه داد: داشتن سند براي اراضي ملي موجب مي شود تا دست فرصت طلبان در دست اندازي به اراضي ملي كوتاه شود از اين رو ادارات ثبت اسناد و منابع طبیعی مکلف هستند در اسرع وقت چالش های ثبتی راجع به اراضی ملی را مرتفع کنند.

دادستان عمومی و انقلاب بوئین زهرا اضافه كرد: موضوع حفاظت از اراضي ملي موضوع مهمي است كه دغدغه مسئولان و حتي مقام معظم رهبري بوده و هست از اين رو هيچ مسئولي نبايد در اين جهت كوتاهي يا تساهل به راه دهد.

وي افزود: موضوع حفاظت از اراضي ملي موضوعي نيست كه دستگاه خاصي در اين زمينه وارد شود و بقيه دستگاه ها از انجام اين مسئوليت خطير شانه خالي كنند.

محبي يادآورشد: نه تنها در حفاظت از اراضي ملي دستگاه ها و سازمان هاي مختلف مسئول هستند، اقشار مختلف نيز به فراخور شرايط خويش در اين زمينه گام بردارند تا بتوانيم وظيفه و تكليف خود را به درستي انجام دهند

1011/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها