فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس، شهدا آسایش و امنیت خود را به خطر انداختند تا ما در امنیت باشیم.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۱۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، یادواره شهدا حوزه حضرت ابوالفضل(ع) شمیل با حضور فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس، معاون استاندار، آقای جراره نماینده مردم در مجلس اسلامی، خانواده معظم شهدا، بسیجیان و مسئولین محلی برگزار شد.
سرهنگ اباذر سالاری ، فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت حادثه منا، گفت: اگر مروری برهشت سال دفاع مقدس داشته باشیم حادثه کربلا برایمان قابل درک خواهد شد و با دیدن خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران می توان تا حدودی درک کرد که برای حفظ اسلام امام حسین (ع) به شهادت رسید و شهدای ما با تاسی از مولا و مقتدای خود این راه را انتخاب کردند. وی، ضمن تشکر از مردم منطقه شمیل به جهت استقبال پرشورشان از شهدای غواص، افزود: شهدا آسایش و امنیت خود را به خطر انداختند تا ما در امنیت باشیم، به خون خود غلطیدند تا اسلام زنده بماند، لذا تلاش کنید با مراجعه به وصیتنامه های شهدا وصیت آن بزرگواران را در زندگی خود پیاده کنیم و راه آنها را ادامه دهیم.

وی شهدا را مظهر صبر و شکیبایی دانست و عنوان کرد: امروز اگر ما جایگاهی در سطح منطقه و جهان داریم از رشادت و ازخودگذشتگی شهیدان و جانبازان این عزت را بدست آورده ایم .

 سالاری با اظهار تاسف از حادثه منا و تسلیت به مسلمانان جهان بویژه خانواده های جان باختگان بیان داشت: کسانی که مدیریت ندارند و بی کفایتی خود را در این حوادث نشان دادند چطور می توانند میزبان زائران حرم امن الهی باشند.

وی، به مسئولین توصیه کرد: خانواده معظم شهدا را هیچگاه فراموش نکرده و سعی کنید مشکلات آنها را حل کنید.

 در پایان از خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.



 

ارسال نظرات