خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه گفت: مکتب "فکري، سياسي و اجتماعي" امام خميني(ره) مسيري است كه مي تواند ملت ايران را به سرمقصد برسند.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۳۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
حسین میری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت با اشاره به تبيين شخصيت امام(ره) اظهارداشت: ايشان داراي شخصيّتي خدايي، فارغ از دلبستگي به دنيا ، دشمن شناس و زمان شناس بودند كه با گام نهادن در مسير استكبار ستيزي ريشه هاي ظلم را از ايران بركندند .

وی با اشاره به اینکه مکتب "فکري، سياسي و اجتماعي" امام خميني مسيري است كه مي تواند ملت ايران را به سرمقصد برسند افزود: تنها راه سلامت ايرانيان پيروي از شخصيت تحريف نشده امام است كه از زبان انسان هاي مورد اعتماد گفته مي شود.

فرمانده ناحيه سپاه زيركوه تحريف شخصيت امام را تحريف راه امام و تلاش براي منحرف کردن صراط مستقيم ملت ايران دانست و عنوان کرد: اگر امام (ره) فراموش و يا کنار گذاشته شود، ملت ما ضربه سختي خواهد خورد.

امریکا امروز گرگی در لباس میش است

میری ادامه داد: امام خمینی بي اعتنا به قدرت هاي پوشالي استكبار به ما نشان دادند كه نمي توان به دروغگويان عالم اعتماد كرد و مذاكره با آن ها وقت گذراني بيش نيست و مردم مداري از شاخصه هاي اصلي امام بود.

وی اظهار داشت : آنچه از ابتداي انقلاب براي ما آشكار است؛ دشمني امريكا با ملت و نظام جمهوري اسلامي ايران است.

وی اضافه کرد: در نتيجه با حضور آمريکاييها در کشور و ادامه فعاليت برخي نهادهاي آمريکايي در داخل مشكلات ما دوچندان مي شود چرا كه آمريكا اكنون گرگي است در لباس ميش و مي خواهد روحيه انقلابي ملت ايران را تضعيف كند.

فرمانده ناحيه سپاه زيركوه تصرح کرد: مظلوم پرستي يكي از خصوصيات محرز امام بود كه امروز برخي قدرت طلبان در پي جدايي ميان ملت از نظام، به مظلومان توهين مي كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها