خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز:

دفاع مقدس صحنه بروز استعدادها بود

8مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز بیان کرد: سال دفاع مقدس صحنه بروز استعدادهای جوانان و انقلابیون بود که پس از انقلاب نقطه اتکای کشور بودند.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۸۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز ، حجة الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در جمع مدیران و مسئولان شرکت بهمن دیزل شهرصنعتی البرز اظهارداشت : 8 سال جنگ تحمیلی موجب بروز بسیاری از استعدادهای جوانان مستعد وانقلابی کشور شد که با اتکا به خلاقیت وظرفیت های درونی کشور بسیاری از مشکلات را از سر راه برداشتند .

وی تاکید کرد: در زمان قبل از انقلاب بسیاری از کارشناسان صنایع و تولید کشور از متشاران غربی بوند که بلافاصلا بعد از پیروزی انقلاب و به جهت اینکه به خیال خود بتوانند تولید و صنعت جمهوری اسلامی را در تنگنا قرار داده و آن را از چرخه بیندازند از کشور خارج شدند ، اما جوانان مستعد و پایبند به ارزشهای انقلاب با حضور خود در صحنه کار را به دست گرفته وبه صنعت کشور جان دوباره بخشیدند .

شجاعی مهر افزود: ما در دفاع مقدس شاهد این بودیم جوانان ما توانستند وضعیت بحرانی موجود را مدیریت کرده و با توجه به ظرفیت های موجود داخلی بسیاری از مواد مورد نیاز صنعت و تجهیزات دفاعی و نظامی کشور را تولید کرده و در بسیاری از تولیدات به خود کفایی برسند و کشور را از واردات مواد تولیدات خارجی بی نیاز فرمایند .

دفاع مقدس صحنه بروز استعدادها بود

وی خطاب به مدیران مجموعه صنعتی بهمن دیزل گفت: همانطور که جوانان ما در ابتدای انقلاب که پیشگامان صنعت کشور بوده ودر طول دوران دفاع مقدس بسیاری از تجهیزات مورد نیاز جنگ را تولید کردند ، مدیران امروز صنعت نیز وظیفه دارند تا با استفاده از نیروی انسانی خلاق کشور برای مقابله با تهدیدات و تحریم های اقتصادی دشمن آمادگی پیدا کرده و با اجرای اقتصاد مقاومتی کشور را به خودکفایی برسانند .

شجاعی مهر عنوان کرد: دفاع مقدس از مهم ترین عرصه های انقلاب اسلامی و نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی بود که توانست کشورهای استکباری و استعماری را از کشور خارج کرده و منافع آنها را از بین ببرد که پس از آن دشمنی های بسیاری بر علیه ایران شکل گرفت و از آنجا که مشاهده کرد که نمیتواند بر موج انقلاب سوار شود تلاش کرد تا با راه های دیگری به عرصه سیاسی و فرهنگی کشور نفوذ پیدا کند .

دفاع مقدس صحنه بروز استعدادها بود

وی در پایان با اشاره به فاجعه اخیر منا خاطر نشان کرد : در حالی که میلیون ها نفر در داخل کشور انتظار استقبال از حجاج را داشتند با وقوع این فاجعه بسیاری از خانواده ها عزادارشدند که این مساله بی کفایتی و بی مدیریتی مسئولان حج عربستان را به نمایش گذاشت که باید فکری برای مساله مدیریت حج نمود .

3002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها