خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

مجلس به بسیج نگاه ویژه دارد/پیام دفاع مقدس استقامت در مقابل مستکبران است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه در اقیانوس بزرگ بسیج زندگی می‌کند و این درخت پاک در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن حرکت‌های سنجیده‌ای انجام می‌دهد به همین علت مجلس در تخصیص بودجه‌های فرهنگی به بسیج نگاه ویژه دارد.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۸۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

احمد امیرآبادی در پنجمین شب برگزاری نمایشگاه بزرگ یاد یاران با حضور در غرفه اطلاع‌رسانی این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، از زحمات مسئولان سپاه استان قم در برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس تشکر کرد و افزود: این سپاه استانی امسال نیز همانند سال‌های گذشته از ظرفیت‌های مختلف خود در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس به ویژه برپایی نمایشگاه بزرگ یاد یاران استفاده کرده است و به همین علت هر شب بر جمعیت بازدید کنندگان این نمایشگاه افزوده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس مطلق به آحاد مختلف ملت است تصریح کرد: دستگاه‌ها و اقشار مختلف جامعه در خلق حماسه دفاع مقدس مشارکت داشتند و اکنون یکی از عوامل سربلندی نظام اسلامی حضور همه جانبه ملت در عرصه‌های مختلف است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر مشارکت گسترده‌تر آحاد مردم برای گرامیداشت یاد و خاطره هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: انتقال اخلاق، ایثار و گذشت رزمندگان دفاع مقدس به نسل جوان نیازمند همبستگی مسئولان و مردم است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه استان قم برای دیگر استان‌های کشور الگو بوده‌ است ابراز کرد: لشکر عملیاتی 17علی بن ابیطالب(ع) به عنوان یکی از لشکر‌های خط شکن دفاع مقدس در علمیات‌های مختلف حضور داشته است.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: اکنون جهاد نظامی به جهاد علمی و فرهنگی تبدیل شده است و برای پیروزی در این جهاد باید بصیرت و آگاهی را در سطح جامعه ترویج دهیم.

وی از حضور هزاران بسیجی در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و نقش این سپاه استانی در ترویج آموزه‌های دفاع مقدس یاد کرد و ادامه داد:‌ سپاه در اقیانوس بزرگ بسیج زندگی می‌کند و این درخت پاک در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن حرکت‌های سنجیده‌ای انجام می‌دهد به همین علت مجلس در تخصیص بودجه‌های فرهنگی به بسیج نگاه ویژه دارد.

امیرآبادی با بیان اینکه برخی از ویژگی‌ها و ظرفیت‌های استان قم در دیگر استان‌های کشور وجود ندارد اظهار کرد: سپاه این استان نیز به عنوان پرچمدار مقابله با تهاجم فرهنگی در عرصه‌های مختلف نقش پررنگی داشته است.

عضو کمیسیون برجام یادآور شد: پیام شهدا پیام دفاع مقدس است و بیشترین تاکید وصیتنامه‌های شهدا دفاع از ولایت فقیه، پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس، مبارزه با فساد، رعایت حجاب، حفظ غیرت و استقامت در مقابل مستکبران است.



ارسال نظرات
آخرین اخبار