خبرهای داغ:
در پنجمین شب برگزاری؛

نماینده مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه بزرگ یاد یاران بازدید کرد

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از روند برگزاری نمایشگاه بزرگ یاد یاران بازدید و از زحمات مسئولان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در راستای برپایی این نمایشگاه تشکر کرد.
کد خبر: ۸۵۷۴۱۸۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شنبه شب در پنجمین شب برگزاری نمایشگاه بزرگ یاد یاران به صورت مستقیم از روند برگزاری این نمایشگاه بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های سپاه استان قم در هفته دفاع مقدس قرار گرفت.

وی در حاشیه بازدید خود در غرفه اطلاع‌رسانی نمایشگاه بزرگ یاد یاران حضور یافت و در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، از اهتمام مسئولان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در برگزاری این نمایشگاه تشکر کرد و گفت: این سپاه استانی امسال نیز همانند سال‌های گذشته از ظرفیت‌های مختلف خود در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس به ویژه برپایی نمایشگاه بزرگ یاد یاران استفاده کرده است و به همین علت هر شب بر جمعیت بازدید کنندگان این نمایشگاه افزوده می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان این بازدید در محل اجرای رزمایش گروهان رزمی مهندسی حضور یافت و همراه با آحاد مردم به تماشای عملکرد نیروهای عملیاتی لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) پرداخت.



ارسال نظرات
آخرین اخبار