خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین اظهار کرد: اعتقادات مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد، مردم رهبر را نائب امام زمان میدانستند و معتقد بودند لبیک گفتن به فرمان رهبری یعنی لبیک گفتن به امام زمان(عج) است.
کد خبر: ۸۵۷۴۲۰۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین جلسه بصیرتی بسیج اصناف و بازاریان صبح روز یکشنبه 5 مهر 94 در حسینیه شهید مطهری برگزار شد، این جلسه به نقش بازار در زمان جنگ تحمیلی و جنگ فرهنگی امروز  اشاره کرد.

ابتدای مراسم سرهنگ زالی رئیس سازمان اصناف ضمن خوشامد گویی به بازاریان و اصناف دقایقی درباره هفته دفاع مقدس گقتگو کرد.

سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین در جمع اصناف حضور یافت و با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: حداقل کاری که امروز میتوانیم انجام دهیم عرض ارادت به شهیدان و خانواده های آن عزیزان ست.

وی با اشاره به ارکان انقلاب جمهوری اسلامی اظهار کرد: انقلاب سه رکن داشت،رهبری و مردم که دو رکن همه انقلاب ها در همه جای دنیا است ولی آنچه که این دو رکن را به هم پیوند می‌دهد، اعتقادات مردم بود،مردم رهبر را نائب امام زمان میدانستند و معتقد بودند لبیک گفتن به فرمان رهبری یعنی لبیک گفتن به امام زمان،این اعتقاد مردم موجب پیروزی انقلاب شد.

این مقام مسئول گفت: حربه دشمن این است که باور به شهید شدن را از مردم بگیرد،میخواهد باورها را نسبت به خدا ،امام زمان و ائمه را تغییر دهند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف )در خاتمه متذکر شد: اگر حمایت اصناف نبود انقلاب پیروز نمی‌شد و امیدوارم در سال 94 نماز و اعتقادات در بازار توسعه چشمگیری داشته باشد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره):

آقای صفری مدیر کل کمیته امداد خمینی با تسلیت به بازماندگان حادثه منی، موضوع دفاع مقدس و آنچه که در 8 سال بر کشور گذشت بررسی کرد و گفت: فقط با ایمان و توکل بر خدا و دل در گرو  رهبر انقلاب بستن باعث پیروزی انقلاب شد.

صفری بیان کرد: کمیته امداد و بسیج مستضعفین دو مولود انقلاب هستند و مدیریت هردو بر عهده مقام معظم رهبری است و هر دو نیز پر بار و بسیار کارآمد هستند، بسیج امروز تاثیر گذار و اثربخش و کلید واژه‌ی هر بن بستی است و همین تفکر،کشور را از شرایط سخت عبور داده است.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها