فرماندار شهرستان ساوجبلاغ:

ملت ایران در مقابل تحریم ها ایستادگی می کنند/گروه های منافق درصدد براندازی نظام اسلامی بودند

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: با وجود تمامی مشکلات اقتصادی و گذشت بیش از 35 سال کشورمان سربلند و مقام به راه خود ادامه می دهد و به برکت خون شهدا تواسنتیم انقلاب را به جهان صادر کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۴۲۲۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در مراسم گلباران مزار شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: اوضاع سیاسی و اقتصادی جنگ و دستاوردهای آن باعث پیشرفت انقلاب و نظام بوده است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی باتوجه به اینکه جنگ تمام شده بود ولیکن دشمن تمام توان خود را در جهت براندازی و شکست نظام اسلامی بکار برد و بسیاری از گروه های منافق درصدد این بودند که اوضاع کشور را به نفع دشمن تغییر دهند.

پالیزگیر با اشاره به کودتای دست نشانده های ارتش گفت: دشمنان اسلام وقتی با این موضوع مواجه شدند که لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان انقلابی گرفته شد، ماجرای طبس رخ داد و امریکا به طور مستقیم وارد جنگ شدو  به اهداف خود نرسید.

وی در خصوص زمان شروع تحریم ها گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحریم ها آغاز شد و اعتصابات شدیدی در کارخانجات که به نوعی به نفت وابسته بودند بوجود آمد که تقریباً همه بنگاه های اقتصادی زمین گیر شدند و دارایی های کشور بلوکه شد.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: با وجود تمامی این مشکلات و گذشت بیش از 35 سال کشورمان سربلند و مقام به راه خود ادامه می دهد و به برکت خون شهدا تواسنتیم انقلاب را به جهان صادر کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها