خبرهای داغ:
رزمنده دوران دفاع مقدس در گفتگو با بسيج بیان کرد: نمايشگاه ستارگان خاكي بيانگر واقعيت هاي جنگ و دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۷۴۲۳۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

ناصر فتحي رزمنده دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج قزوين مستقر در نمایشگاه دفاع مقدس شهرستان تاکستان، بیان کرد: نمايشگاه ستارگان خاكي بيانگر واقعيت هاي جنگ و دفاع مقدس است مي تواند پيام هاي خوبي را به نسل امروز منتقل كند.

اين رزمنده دوران دفاع مقدس بيان داشت: در دوران دفاع مقدس با تبعيت پذيري از ولايت و در راستاي اجراي فرمان حضرت امام (ره) با همه توان به ميدان نبرد آمدند و توانستيم بر دشمن كه به مراتب قويتر از ما بود چيره شده و پيروز شويم و اگر نسل امروز هم با تمام توان به فرمان ولايت عمل كنند در هيچ زمينه‌اي آسيب نخواهيم ديد.

فتحي در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص اينكه اين نمايشگاه تا چه حد توانسته تمام جوانب دفاع مقدس را به نمايش بگذارد، گفت: اگر ساليان سال هم تلاش كنند نمايشگاه‌هاي بزرگتر از اين هم برپاكرد نميتوان تمام مسائل دفاع مقدس را به طور كامل بيان كرد چون دفاع مقدس درياي بي كراني از ايثارها و فداكاري ها و رشادتها بوده است و اينها را بايد با چشم دل ديد.

وي درپايان عنوان كرد: نمايشگاه بزرگ ستارگان خاكي با تمام تلاش بسيجيان پاسدار آماده و با جذابيت و تنوع تمام توانسته رضايتمندي بازديدكنندگان را كسب نمايد و جا دارد از عوامل اجرايي آن تقدير ويژه بعمل آورد.

1001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها