خبرهای داغ:
سرهنگ علی اصغر امیری در پی فاجعه مصیبت بار منا و کشته شدن جمعی از حجاج بیت‌الله الحرام پیام تسلیت به جامعه بزرگ مسلمانان و مردم ایران اسلامی صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۷۴۲۵۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ علی اصغر امیری در پی فاجعه مصیبت بار منا و کشته شدن جمعی از حجاج بیت‌الله الحرام پیام تسلیت به جامعه بزرگ مسلمانان و  مردم ایران اسلامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت جانگداز و مصدومیت جمعی از حجاج کشورهای اسلامی در بیت الله الحرام و از جمله تعدادی از هموطنان عزیزمان در سرزمین وحی و در حادثه دلخراش منا درحالیکه حاجیان برای جشن عید قربان آماده می شدند موجب تاسف عمیق و تاثر شدید جامعه اسلام و ملت بزرگ ایران شد.

ناحیه مقاومت بسیج شیروان به نیابت از ده ها هزار بسیجی جان برکف و ولایتمدار شهرستان این حادثه اندوهبار را به روح مطهر حضرت رسول اعظم (صلی الله علیه و آله) و به ساحت مقدس ولی الله الاعظم حضرت صاحب‌الزمان (اروحنا فداه) که صاحب‌عزای اصلی است و مقام معظم رهبری، و به همه بازماندگان و عزاداران در سراسر جهان اسلام به ویژه در ایران عزیز تسلیت عرض می‌کند و برای بازماندگان صبر جمیل آرزو دارد.

بدون شک سوء مدیریت دولت سعودی سبب این فاجعه غم انگیز شده و موظف هستند مسئولیت سنگین خود را در این حادثه‌ی تلخ پذیرفته و به لوازم آن به قاعده‌ی حق و انصاف عمل کند. مدیریت غلط و اقدامات ناشایسته که عامل این فاجعه بوده نباید از نظر دور بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها