فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: رزمایش دو روزه گردانهای بیت المقدس در بناب و همزمان با برخی از نقاط استان دو پیام دارد، برای دشمنان نامیدی و برای دوستان خوشحالی.
کد خبر: ۸۵۷۴۳۲۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، سرهنگ پاسدار عمران دوستی در آستانه برگزاری رزمایش گردانهای بسیج طی نشست خبری به خبرنگار ما گفت: ۱۹ و ۲۰ شهریور سه گردان بیت المقدس در شهرستان بناب همزمان با سایر شهرهای استان در منطقه عمومی این منطقه رزمایش و عملیات تاکتیکی دفاع از کوی و برزن، پدافند غیر عامل و مقابله با ناآرامی ها با حضور بسیجیان سلحشور این شهرستان برگزار میشود.
 
وی افزود: قطعاً این رزمایش ها دشمنان این نظام را به لرزه در خواهد آورد و از طرفی مردم عزیز ما در آرامش روحی و اطمینان خاطر از هر گونه تهدید را خواهند داشت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بناب خاطر نشان کرد: حضور بسیج در صحنه ها و آمادگی بسیج و نیروهای مسلح باعث بازدارندگی دشمن از هرگونه توطئه خواهد شد.
 
سرهنگ عمران دوستی اظهار امیدواری کرد و گفت: دوست و دشمن اقرار می کند که آمادگی نیروهای مسلح و توان نظامی ایران و وحدت و همدلی که ملت ایران دارد، دشمن را در اضطراب و دلهره گذاشته است.
 
وی حضور پرتوان بسیج در همه صحنه ها را از برکان هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: نیروهای بسیج مثل شهدای جنگ تحمیلی آماده اجرای فرمان مقام معظم رهبری هستند و هر دستوری که از ولی امر مسلمین صادر شود آمادگی خود را برای اجرای آن نشان می‌دهد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بناب در بخش پایانی سخنان خود افزود: حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های ملت نیازمند نیروی آماده و آبدیده است که امروز به شکر خدا این نیروها در بسیج وجود دارد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات