دکتر رامز نصیری صالح، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل:
رئیس و کارکنان جهاد دانشگاهی استان اردبیل از نمایشگاه رزمی فرهنگی خیبر بازدید و با حضور در غرفه خبرگزاری بسیج در ارتباط با موضوعات مختلف بحث و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۰۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

دکتر رامز نصیری صالح، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل: کیفیت و سطح برگزاری نمایشگاه را عالی دانست و گفت: امروز به اتفاق کارکنان و مسئولان جهاد دانشگاهی دیداری از نمایشگاه داشتیم و در حال و هوای دفاع مقدس قرار گرفتیم و از کیفیت بسیار خوب نمایشگاه تعجب کردیم، نمایشگاه به گونه ای طراحی شده بود که از قسمت سنگرها و شبیه سازی عملیات و دیدن وسایل جنگی به ترتیب وارد غرفه های فرهنگی می شویم و دراینجا واقعا فضای رزمی - فرهنگی بودن خیبر به تحقق پیوست و حتی همراهی یک راوی و توضیح ادوات جنگی قابل تقدیر است. پیشنهاد میکنم آزاده ها و جانبازان عزیز نیز در نمایشگاه حضور یابند و مردم بتوانند با آنان مستقیم دیدار داشته و از زبان خودشان در مورد دفاع مقدس و عملیات های انجام شده توضیحاتی بشنوند.

دکتر نصیری تاثیر چنین نمایشگاه هایی را مهم دانست و افزود: با مشاهده چنین نمایشگاه هایی متوجه می شویم که رزمندگان ما در آن زمان با دست خالی در مقابل عراق که نه، تقریبا نیمی از دنیا قرار گرفته اند و بسیجیان با توکل به خدا نگذاشته اند ذره ای از خاک کشورمان در دستان دشمن قرار گیرد. پس با توجه به اینکه از دستان خالی به پیشرفت و انواع سلاح ها با تکنولوژی بالا رسیده ایم باید به آینده امیدوار باشیم که با وجود تهدیدات دشمن همچنان به پیشرفت خود در آرامش ادامه میدهیم و هرگز تسلیم نخواهیم شد و تنها تهدید موجود در کشور احتمال کاهش رنگ معنویت و حس شهادت طلبی جوانان نسبت به آن دوران به دلیل وجود جنگ روانی دشمن است که آن را هم با برپائی چنین نمایشگاه ها و مدیریت برنامه ریزی شده فرهنگی میتوان خنثی ساخت و از تاثیر منفی بر افکار جوانان جلوگیری کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در پایان سخنان خود دولت عربستان را در جریان حادثه منا مقصر اصلی دانست و گفت: بنده سال پیش در خلال سفر حج عمره، در مکه حضور داشتم و از نزدیک بدرفتاری دولت عربستان را نسبت به حجاج ایرانی را شاهد بودم. وقتی به قضیه منا فکر می کنیم اصلا غیر قابل تصور است که بیش از 2هزار نفر بدون حضور نظامیان و وجود ابزار نظامی به شهادت برسند و مطمئن باشید این اقدامی بود که از قبل برنامه ریزی ، طراحی و متاسفانه اجرا شد.




ارسال نظرات