خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیاده روی طلاب و روحانیون بسیجی شاهرود از محل پایگاه های بسیج طلاب و روحانیون تا حرم شهدای گمنام در ارتفاعات برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۱۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در بزرگداشت ایام هفته دفاع مقدس پیاده روی طلاب و روحانیون بسیجی به همت حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری برگزار شد.

در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشا آغاز شد طلاب و روحانیون با لباس بسیجی مسیر حوزه های علمیه شهر تا حرم شهدای گمنام را بصورت پیاده روی و منظم طی نمودند و با برگزاری سینه دور در حرم شهدای گمنام و قرائت فاتحه یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

در این مراسم بیش از 100 طلبه و روحانی بسیجی پایگاه های بسیج حوزههای علمیه شاهرود حضور داشتند.

برگزاری کلاس آموزش بهداشت خانواده در روستای قلعه نو خالصه شاهرود

به همت پایگاه علی ابن ابیطالب(ع) بسیج روستایی حوزه نجف اشرف کلاس آموزش خانواده با موضوع بیماری های خونی و اهدا خون در حسینیه روستا برگزار شد.

کلاس آموزش خانواده به موضوع بیماری های خونی و اهدای خون با حضور کارشناسان خانم مرکز انتقال خون شاهرود در حسینیه روستای قلعه نو خالصه با حضور بانوان این روستا برگزار شد.

در این کلاس توجیهی آموزشی کارشناسان مرکز انتقال خون شاهرود به بیان بیماری های خونی و علل آن و راههای پیشگیری از آن پرداخته و در خصوص مزایای بهداشتی و دینی اهدا خون مطالبی را ارائه نمودند.

فرمانده پایگاه علی ابن ابیطالب(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اهمیت بهداشت خانواده ها گفت: این کلاس آموزشی برای بانوان که ستون اصلی خانواده هستند برگزار شد تا هم با بیماری های خونی آشنا شوند و هم با مزیت های اهدا خون آشنا شوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها