سپاه ناحیه ایجرود بیانیه ای درخصوص فاجعه سرزمین منا اعلام کرد: این حادثه عظیم و ناگوار نشانه دیگری از ضعف سردمداران آل سعود در مدیریت مراسم حج و میزبانی میهمانان ضیافت الهی بود.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۲۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در پی درگذشت جمعی از زائرین خانه خدا در حادثه سرزمین منا، سپاه ناحیه ایجرود  با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت  درگذشت هموطنان عزیزمان و دیگر میهمانان ضیافت الهی از کشورهای اسلامی خواست تا نسبت به مدیریت مراسم حج با توجه به بی کفایتی رژیم آل سعود در این خصوص تمهیداتی بیاندیشند.
لذا سپاه ناحیه ایجرود به  خاطر فاجعه سرزمین منا و همدردی با مصیبت دیدگان این حادثه اندوه بار بیانیه ای به شرح ذیل اعلام می دارد :
انا لله و انا الیه راجعون
فاجعه اندوهبار و تلخ کشته و مجروح شدن جمع کثیری از زائرین خانه خدا و میهمانان حرم امن الهی، موجی از حزن و اندوه را در جهان اسلام بر پاکرد. این حادثه عظیم و ناگوار نشانه دیگری از ضعف سردمداران آل سعود در مدیریت مراسم حج و میزبانی میهمانان ضیافت الهی بود. رژیم آل سعود که سالهای متمادی است بجای متمرکز شدن بر خدمت به زایران خانه خدا، دخالت در امور دیگر کشورها و سرکوب ملتهای مظلوم منطقه را در مقابل رژیم های دست نشانده و دیکتاتور در دستور کار اصلی خود قرارداده است و عامل ایجاد گروه های جنایتکار و تکفیری همچون القاعده و داعش و... است و با همراهی رژیم اشغالگر صهیونیستی دیگر آبرویی برای خود باقی نگذاشته اند، نشان داد که به هیچ عنوان صلاحیت مدیریت مراسم بزرگ حج را ندارند و بیش از آنکه دغدغه برگزاری حجّی با شکوه را داشته باشند مشغول حل وفصل درگیری های سلطنتی داخلی و یا دخالتهای بیجای خارجی خود است . لذا از همه اعضای سازمان همکاری کشورهای اسلامی می خواهیم که فکری اساسی و چاره ای درست با همکاری یکدیگر برای موضوع مدیریت مراسم عظیم حج  بیندیشند تا دیگر شاهد بروز چنین فجایع تلخی نباشیم.
 ما پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه ایجرود ضمن عرض تسلیت این مصیبت بزرگ به پیشگاه ولی امر مسلمین جهان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و حضرت امام خامنه ای (مدظله العالي)  و همه ملتهای مسلمان و ملت شریف ایران، برای جان باختگان این حادثه تلخ که در حین تقرب به آستان الهی و در طی انجام مناسک حج این چنین مظلومانه دعوت حق را لبیک گفتند، برایشان از درگاه خدای متعال ، علوّ درجات و برای خانواده های داغدارشان صبر و اجر جزیل مسئلت داریم.

ارسال نظرات