شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی و واحد بسیج دانشگاه پیام نور تفت در بیانیه مشترکی آورده است: رژیم متحجر و بی لیاقت آل سعود دست در دست صهیونیست‌ها و تروریست‌ها کمر به قتل مسلمانان در فلسطین، سوریه، نوار غزه، یمن و اینک در مراسم حج در مکه و منی بسته اند.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۶۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از  صبح تفت: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان تفت و همچنین شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام مرکز تفت با انتشار بیانیه مشترکی جنایت آل سعود در «منا» را محکوم کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

 بسم رب الشهدا و الصدیقین

 انالله وانا الیه راجعون، با عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، مسلمانان جهان و عموم بازماندگان به مناسبت حادثه تلخ و ناگوار منا.

بار دیگر، بی کفایتی رژیم آل سعود از امت مسلمان در حال جنگ با شیطان و مظاهر آن در منا قربانی گرفت و حج امسال را به تلخ ترین مراسم بین المللی مسلمانان در تاریخ نیم قرن اخیر تبدیل ساخت .

 انگار رژیم متحجر و بی لیاقت آل سعود دست در دست صهیونیستها و تروریستهای داعش و النصره وارتش مصرکمر به کشتار و آواره سازی و انهدام نسل مسلمانان در فلسطین وسوریه و نوار غزه و یمن و اینک مراسم حج در مکه و منی بسته اند .

تاکی باید ملتها و دولتهای اسلامی در برابر این جنایات سکوت کرده و با ذلت تبعات حاکمیت این دست نشاندگاه استکبار اموی صفت را بپذیرند ؟

اگر حقیقت علت حادثه قتل عام منا این باشد که ناشی از راه بندان بخاطر ورود خلاف جهت وزیر دفاع و پسر پادشاه عربستان و صدها ماشین و محافظ او به میان حجاج بوده، بی شک این فرد و عواملش که دستانشان به خون هزاران زن و کودک مردم یمن آغشته است در قتل عام حجاج دخیل و حق مسلمانان است که از دولت آل سعود قصاص او و عواملش را مطالبه نمایند.

بی شک حجاج مظلومی که در این حادثه دلخراش دعوت حق را لبیک گفتندبه ثواب عظیم انجام این فریضه رسیده و زحمات دست اندر کاران بعثه مقام معظم رهبری و امدادگران تلاشگر آلام خانواده های داغدار و سوگوار را کاهش خواهد داد و ملت ایران در سه روز عزای عمومی اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین جهان حقوق درگذشتگان را مطالبه خواهد کرد .

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان تفت با اعلام برائت با شعار «مرگ بر آل سعود بی کفایت» و ضمن محکوم کردن ضعف مدیریت و بی کفایتی مسئولان عربستان در این نوع حوادث مکرر و پذیرش مسئولیت و الزامات این جنایت از سوی حکام سعودی از کشور های اسلامی میخواهیم برای اداره مراسم حج شورای بین المللی مرکب از تمام کشور های اسلامی تشکیل و امور حج در دست گیرند و اجازه ادامه این بی کفایتی را به حکام جوان و ناپخته عربستان ندهند.

و السلام علی من اتبع الهدی

 

ارسال نظرات