خبرهای داغ:
توسط کمیته امداد لارستان صورت گرفت

پرداخت بیش از 12 میلیارد ریال وام خوداشتغالی به مددجویان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان از پرداخت بیش از 12 میلیارد ریال وام اشتغال و خودکفایی مددجویان زیرپوشش این نهاد در این شهرستان در شش‌ماهه نخست سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۸۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از لارستان؛ هوشنگ دلاور در جلسه کمیته اشتغال این نهاد اظهار داشت: توانمندسازی مددجویان از کارهای اساسی امداد است و در این راستا، پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی، زمینه را برای نیل به این هدف فراهم می‌کند.

وی بابیان اینکه با هدف کمک به اشتغال پایدار اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مددجویان و پرداخت تسهیلات به آن‌ها شده است، افزود: پرداخت تسهیلات به مددجویان در قالب کارانگیزی، مشاغل خانگی (توان‌افزایی) و خوداشتغالی بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان تصریح کرد: در سال جاری 81 مورد وام در قالب طرح‌های مختلف و به ارزش 12 میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شده که برای فراگرفتن مددجویان، آموزش‌های لازم زیر نظر مرکز فنی و حرفه‌ای لارستان با هزینه‌ای بالغ‌بر 49 میلیون ریال بابت آموزش انجام ‌شده است.

این مسئول اضافه کرد: طرح‌های اجراشده در زمینه‌های کشاورزی و باغداری، دام‌پروری، خدمات، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی، خدمات و سایر حرفه‌ها بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها