در آستانه هفته دفاع مقدس جلسه تشکیلاتی، بصیرتی و آموزشی، فرمانده و اعضای شورای واحد مقاومت پیشگام بسيج دانش آموزي برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۵۱۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از اردکان به منظور تبادل نظر و هماهنگی های لازم جهت اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، جلسه تشکیلاتی، بصیرتی و آموزشی، فرمانده و اعضای شورای واحد مقاومت پیشگام بسيج دانش آموزي برگزار شد.

 

 در این جلسه،فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، در سخنانی ضمن قدردانی از حضور پرشور و اجرای مناسب برنامه های مختلف فرهنگی و اعتقادی در این دوره، خواستار اجرای شایسته برنامه ها در طول هفته دفاع مقدس شد .

 وی از جمله برنامه های شاخص واثر گذار در طول سال تحصیلی را اجرای شایسته جلسات حلقه های طرح صالحین در مدارس در سال تحصیلی 95-94 دانست و بر تعامل بیشتر و لزوم برنامه ریزی مناسب جهت اجرای برنامه های بسیج با دانش آموزان و مدیریت مدرسه و بسیج دانش آموزی در سال تحصیلی جدید تأکید کرد .

  محمد فتاحی،  با اشاره به اینکه اقدام بسیج دانش آموزی در انتخاب دانش آموزان بسیجی برای برعهده گرفتن مسئولیت فرماندهی و شورای بسیج واحدهای پیشگام و سپردن مسئولیت به شماها، عملکرد بسیار مناسبی بوده افزود:این نشان می دهد که در آینده، باید ، اداره مملکت و کشور برعهده شما دانش آموزان عزیز باشد و این کار بسیج دانش آموزی نوعی الگو سازی و تربیت مدیران جوان کشور برای آینده ایران اسلامی خواهد بود .

  وی افزود: شما دانش آموزان با پذیرفتن مسئولیت در بسیج، نشان خواهید داد که نه تنها کار در بسیج، لطمه ای به درس شما وارد نخواهد کرد، بلکه امید است تا همانند دانش آموزان عزیز شهرستان، که امسال رتبه های برتر کنکور را کسب نمودند و همگی از فعالین بسیج دانش آموزی بوده اند، شما هم بتوانید ادامه دهنده راه آن ها باشید .

 در ابتدای این همایش، فرمانده و مسئولین شورای حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي شهدا ناحيه اردكان، نکات آموزشی جهت هرکدام از دانش آموزانی که مسئولیت های مختلف برعهده دارند ارائه دادند.

 در این برنامه نظرات و پیشنهادات دانش آموزان واحدها در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن برنامه ها در طول سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

لازم به ذکر است این جلسات در روز جمعه و به صورت مجزا برای برادران و خواهران در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان برگزار شد و سپس دانش آموزان در مراسم سیاسی، عبادی نماز جمعه شرکت نمودند .


ارسال نظرات