مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد:

سربازی فرصت طلایی برای خودسازی و مسئولیت پذیری است

همزمان با هفته دفاع مقدس، نشست صمیمانه فرماندهان و مسئولین با نیروهای وظیفه سپاه ناحیه شهرکرد، به مناسبت روز سرباز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۵۸۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست صمیمانه سربازان وظیفه و فرماندهان و مسئولین به مناسبت روز سرباز در نمازخانه سپاه ناحیه شهرکرد، برگزار گردید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد در این نشست، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و روز سرباز، گفت: خدمت مقدس سربازی فرصت مناسبی است که جوانان باید از این فرصت طلایی در مسیر خودسازی، مسئولیت پذیری و گام برداشتن بسوی زندگی بهتر نهایت استفاده را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانپور، ضمن بیان اینکه هر انسانی باید در زندگی هدفمند باشد افزود: شما سربازان عزیز می توانید در دوران خدمت خود یک هدف مهم را با برنامه ریزی دنبال کنید و از این فرصت به بهترین شکل بهره مند شوید.

وی، ادامه داد: با توجه به اینکه شما سربازان عزیز در نهاد مقدس سپاه خدمت می کنید، هدف شما می تواند تقویت باورهای دینی و معنویت خود با الگو قرار دادن اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و همچنین شهدا باشد.

در ادامه این جلسه، کارکنان وظیفه ناحیه به بیان پیشنهادات و مشکلات و مسائل خود پرداختند و از مسئولین و فرماندهان ناحیه پاسخ گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار