خبرهای داغ:

تجلیل از اصحاب رسانه فعال کرمانشاه در حوزه امر به معروف

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه از برگزاری همایش تجلیل از اصحاب رسانه فعال کرمانشاه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۴۵۸۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

سردار علی‌اکبر کرمی امروز در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه از برگزاری همایش تجلیل از اصحاب رسانه فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در تاریخ 25 مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: این مراسم در سالن شهید رسولی مجتمع فرهنگی بعثت شهر کرمانشاه انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به حضور اصحاب رسانه، مسئولان و فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر در همایش مذکور، تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند نقش بسیار زیادی در احیای این واجب الهی ایفا کنند و با پرداختن به منکرات و ترویج معروفات در جامعه، به‌سوی اصلاح جامعه و ارتقای سطح فرهنگی آن قدم بردارند،

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با بیان اینکه از اصحاب رسانه فعال در حوزه یاد شده در خبرگزاری‌ها، نشریات، سایت‌ها و صدا و سیما تجلیل می‌شود، گفت: معیار سنجش عملکرد اصحاب رسانه در این بخش میزان اخبار، گزارش‌ها، مصاحبه‌ها و تولیدات خبری مرتبط است.

این مسئول با اشاره به اینکه این همایش سال گذشته نیز برگزار شد، تصریح کرد: برگزاری چنین مراسمی در برقراری ارتباط هر چه بیشتر رسانه‌ها با ستاد امر به معروف و نهی از منکر موثر است.

کرمی خاطرنشان کرد: سایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه به آدرس اینترنتی www.famkermanshah.ir راه‌اندازی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار