خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس، مجتبی جانباز به عنوان مسئول جدید بسیج صدا و سیمای مرکز قم منصوب و معرفی شد .
کد خبر: ۸۵۷۴۶۲۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی در این مراسم که با حضور شورای معاونین صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد، طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تولد بسیج گرچه از سال 1358 توسط امام خمینی(ره) ابلاغ شد ولی مردم تجلی بسیج را در جبهه های نبرد حق علیه باطل دیدند.

وی با بیان اینکه اگر مشارکت جدی ملت در برابر زیاده خواهی صدام نبود شاید امروز وضعیت فرق می کرد، ابراز کرد: عامل شکست صدام حقوق بشر نبود، بلکه قدرت رزمندگان اسلام بود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم افزود: وظیفه امروز ما این است هر جایی که نام بسیج شنیده می شود، انتظار می رود بسیجیان در آن مکان مشارکت بالایی در تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی داشته باشند .

وی با اشاره به اینکه از افتخارات نیروهای مسلح و بسیج این است که بی واسطه به ولایت متصل هستند، ابراز کرد: از شاخصه های بسیج پرکاری و کم توقعی است.

سردار احمدی با تاکید بر اینکه سیاست های حاکم بر مجموعه رسانه باید سیاست های مورد پسند اسلام و انقلاب باشد، خاطرنشان کرد: امروز در جنگ نرم نیز نیازمند فداکاری رزمندگان هستیم.

حجت الاسلام لطفی نیاسر نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن گرامیدشت هفته دفاع مقدس گفت: اصحاب رسانه بایستی با ولایت مداری در جبهه جنگ نرم فعالیت داشته باشند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم با اشاره به اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون بیش از دویست هزار شهید آبیاری شده است، تصریح کرد: ما بایستی با ادامه راه شهداء، دشمنان را در عرصه جنگ نرم نیز شکست دهیم.

گفتنی است در این مراسم که جمعی از معاونین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) حضور داشتند، از زحمات علی جوان تجلیل و تقدیر شد و مجتبی جانباز به عنوان مسئول جدید بسیج مرکز صدا و سیمای مرکز قم منصوب و معرفی شد .



ارسال نظرات
پر بیننده ها