نایب رئیس اول کمیسیون کشاورزی مجلس

تحقیق و تفحص از بخش آب وزارت نیرو کلید خورد

نایب رئیس اول کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از بخش آب و آبفای وزارت نیرو در این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۴۶۳۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدتقی توکلی اظهار داشت: در جلسه عصر روز گذشته کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس، به دلیل درخواست های مکرر تعدادی از نمایندگان در خصوص لزوم تحقیق و تفحص از بخش آب و آبفای وزارت نیرو، این موضوع به رأی گذاشته شد و در نهایت با اکثریت آرا به تصویب رسید.

وی افزود: پیش از این در چندین نوبت نمایندگان مجلس در موضوعاتی چون آب و فاضلاب، مدیریت منابع آب، بخش های سرمایه گذاری و ... خواهان تحقیق و تفحص از وزارت نیرو شده بودند که بر این اساس طی جلسات گذشته کمیسیون، از برخی مدیران وزارت نیرو دعوت شد تا به سوالات و ابهامات نمایندگان پاسخ دهند؛ اما از آنجا که پاسخ مدیران وزارت نیرو نتوانست نمایندگان را قانع کند، تمامی درخواست ها تجمیع شد و روز گذشته تحقیق و تفحص در این بخش با رأی اعضای کمیسیون کشاورزی تصویب شد.

نایب رئیس اول کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس نهم تصریح کرد: پس از جمع بندی نهایی در کمیسیون، این درخواست تحقیق و تفحص به هیئت رئیسه مجلس ارائه می شود تا روند قانونی خود را طی کند.

ارسال نظرات