به مناسبت هفته دفاع مقدس

نمایشگاه دفاع مقدس به همت دختران دانش آموز ایرانشهری

نمایشگاه صحنه هایی از دوران هشت سال دفاع مقدس با تلاش و ابتکار دانش آموزان دختر بسیجی ایرانشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس دایر شد.
کد خبر: ۸۵۷۴۶۵۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج  شماری از دانش آموزان دختر شهرستان ایرانشهر با همکاری بسیج دانش آموزی نمایشگاه هفته دفاع مقدس برپا کردند.
مسئول بسیج دانش آموزی زینب کبری (ع) خواهران ایرانشهر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال جنگ تحمیلی و به نمایش گذاشتن رشادت های رزمندگان برای دانش آموزان، با همکاری شماری از دانش آموزان بسیجی خواهر نمایشگاه دفاع مقدس برپا شده است.
زلیخا پرمر افزود: در این نمایشگاه 4 غرفه شامل بازسازی صحنه نبرد رزمندگان با دشمن بعثی، تابوت شهید و مزار شهدای گمنام و همچنین با همکاری بهداری ناحیه مقاومت بسیج سپاه ایرانشهر بهداری و خدمات پزشکان و امدادگران در زمان جنگ بازسازی و به نمایش گذاشته شده است.
مسئول بسیج دانش آموزی زینب کبری(س) ایرانشهر افزود: در غرفه آخر کتابهای داستانی در خصوص جنگ تحمیلی و تعدادی عکس از شهدا و رزمندگان به نمایش در آمده است.
وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است شماری از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان راوی با حضور در مدارس به بیان خاطرات جنگ تحمیلی بپردازند
ارسال نظرات
آخرین اخبار