مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج از اکران فیلم ۳۳ سال سکوت فردا، هفتم مهرماه ساعت ۱۲ ظهر در سالن شهید دکتر چمران دانشگاه همزمان با هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۷۴۶۷۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
به گزارش بسيج رامین مرادی، مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: نمایشگاه دفاع مقدس در مساحتی به متراژ ۱۰۰ مترمربع در دانشگاه برپا شده است.
وی حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، گرامیداشت حماسه‌سازان و حماسه آفرینان دفاع مقدس و آشنایی جوانان و دانشجویان با دستاوردهای دفاع مقدس را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه رویکرد دانشگاه این است که دانشجویان با ورود به صحنه با دفاع مقدس بهتر آشنا شوند، اضافه کرد: روند کیفی‌سازی برنامه‌های این هفته از اولویت‌های دانشگاه یاسوج است.
مرادی بازدید هیئت رئیسه دانشگاه از خانواده سه شهید عادل محمدپور، شهید مفقودالاثر سیدعلی ولایتی‌نسب و شهید سرهنگ منصور جمشیدی را از دیگر برنامه‌های این دانشگاه همزمان با هفته دفاع مقدس اعلام کرد.
وی اکران فیلم 33 سال سکوت فردا، هفتم مهرماه ساعت 12 ظهر در سالن شهید دکتر چمران دانشگاه، گردهمایی اعضای هیئت علمی دانشگاهیان به سمت شهید گمنام دانشگاه، غباروبی گلزار شهدا و سخنرانی تبیین هفته دفاع مقدس را از برنامه‌های اجرایی آینده ویژه این هفته ذکر کرد.
ارسال نظرات