فرمانده سپاه ناحیه باشت؛

روح انقلابی در پرتو دوران دفاع مقدس محقق شد

فرمانده سپاه ناحیه باشت با اشاره به اینکه ما در جنگ دوران دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را شکستیم، گفت: استمرار روح انقلابی در پرتو این جنگ تحقق یافت.
کد خبر: ۸۵۷۴۶۸۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاري بسيج فرهاد کریمی‌نسب، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه باشت روز گذشته، چهارم مهرماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن سی‌و‌پنجمین سالگرد دفاع مقدس، با اشاره به اینکه ما در جنگ دوران دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را شکستیم، اظهار کرد: استمرار روح انقلابی در پرتو این جنگ تحقق یافت.
وی با بیان اینکه جنگ دفاع مقدس به مدت هشت سال طولانی‌ترین جنگ در خاورمیانه را در قرن بیستم به نام خود ثبت کرد، افزود: دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی در پیچیده‌ترین رقابت‌های جهانی به شمار می‌آید.
فرمانده سپاه ناحیه باشت با اشاره به اینکه این جنگ هشت ساله بود که انقلاب ما را بیمه کرد و موجب شد انقلاب اسلامی ما مصنویت لازم را بدست بیارود، اضافه کرد: دفاع مقدس چهار اصل ایمان به قدرت لایزال خداوند، اطاعت از رهبری و دور محور حبل‌الله(ولایت)، اعتماد به مردم و توده‌ها و ملت و استفاده از حداقل امکانات، نوآوری، خلق امید به پیروزی، نگاه نکردن به تعداد اصل چهارمی بود که دفاع مقدس در انقلاب عملی ساخت.
کریمی‌نسب با بیان اینکه هم‌اکنون جنگ از نوع جنگ نرم و اقتصادی است، لذا بایستی دشمن را در لباس جدید خوب بشناسیم و واقعیت‌های موجود در فضای خیالی آنها را شناسایی کنیم، بیان کرد: در خصوص شناخت دشمن در موضوعات اخیر بایستی بدانیم راهبرد دشمن مثل کوه یخی است که بخش کوچک آن قابل شناخت است و بخش بزرگی آن غیر قابل دید و شناخت است.
ارسال نظرات