جانشین سازمان بسیج اصناف کشور تاکید کرد:
جانشین سازمان بسیج اصناف کشور ضمن تاکید بر تحقق بازار اسلامی در جامعه به ورود بحث فقه اسلامی و تقوا به بازار و در بین بازاریان اشاره کرد.
کد خبر: ۸۵۷۴۷۰۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسن پور صبح امروز در مجمع بسیج اصناف کشور بیان داشت: این مجمع حاصل زحمات یکساله شورای بسیج اصناف است و درصددیم با برگزاری چنین برنامه ای امور را به خود مجموعه واگذار کنیم.

وی اشاره داشت: همه کارهای ما باید حول تقوا و جهاد اقتصادی باشد و این مهم در جامعه بازاریان باید به منصه ظهور گذاشته شود.

حسن پور اظهار داشت: طبق روایات، ما دو چهره از تاجر داریم، تاجر راستگو که با شهدا محشور می‌شود و تاجر فاجر که در حقیقت در مسیر تجارت دو مسیر وجود دارد که یک مسیر به بهشت و مسیر دیگر به جهنم ختم می شود.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور با تاکید بر تحقق بازار اسلامی در جامعه اسلامی به ورود تخصصی فقه اسلامی در عرصه بازار اشاره کرد و افزود: ما در سال جاری احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در اولویت کاری و بحث نماز اول وقت و اقتصاد مقاومتی را نیز در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی از ورود فقه اسلامی به طور تخصصی به آرایشگاه های زنانه در برنامه های سازمان بسیج اصناف خبر داد و گفت: کتابی با عنوان " گلسا" جهت مطالعه بانوان در هنگام مراجعه به آرایشگاه منتشر شده است.

در ادامه رئیس شورای همفکری و راهبردی سازمان بسیج اصناف کشور در خصوص بحث ولایتپذیری سخنانی را ایراد نمود و افزود: همه افرادیکه در طول تاریخ منحرف  و به سرنوشت بدی دچار شدند به دلیل زاویه داشتن با ولایت بود.

فقیهی اظهار داشت: اگر ما سعی کنیم در همه حوزه های فعالیتی خود ولایت را تنظیم کنیم قطعا اقدامات ما تاثیرگذار و موفق خواهد بود و دلیل اینکه رزمندگان ما در جنگ تحمیلی مایه افتخار ما شدند همین ولایت پذیریشان بود.

وی تاکید داشت: ولایتپذیری نباید لقلقه زبان باشد بلکه بایستی در عمل پیاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها